- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (28.08.2017, 16:34)
- Radu Tutulan
Logo-ul Centenarului Marii Uniri. Proiectul câştigător din cele 13 propuse
Concursul pentru selectarea logo-ului sub care se va desfăşura Centenarul Marii Uniri s-a încheiat, iar atât juriul, cât şi cetăţenii care au participat la procesul de votare a simbolului l-au ales pe acelaşi.
Urmărește
6981 afișări
Logo-ul Centenarului Marii Uniri. Proiectul câştigător din cele 13 propuse
Duminică, la miezul nopţii, etapa de vot online pentru desemnarea celui mai reprezentativ simbol al celebrării centenarului Marii Uniri s-a încheiat. Cele mai multe opţiuni, 27%, s-au îndreptat către logo-ul propus de compania de publicitate FCB Bucharest, la distanţă destul de mare faţă de următoarea opţiune, care a fost votată de doar 16% dintre participanţi.
„Proiectul pe care îl propunem sub cuvântul cheie ÎMPREUNĂ se referă la oameni. Pentru că istoria este făcută de şi prin oameni. Diversele iniţiative de celebrare a Marii Uniri ar trebui să îşi propună, sub această umbrela de comunicare să strângă poveşti despre oameni care în decursul acestor 100 de ani şi-au pus amprenta asupra istoriei. Cei care au făcut unirea...suntem noi. Noi toţi. Fiecare. Împreună. Pentru că unirea nu se aniversează. Unirea se demonstrează. Împreună facem unirea în fiecare zi. De 100 de ani. Şi e numai începutul”, îşi argumentează ideea cei care au realizat logo-ul intitulat „Hora”.
La concursul de idei organizat de Ministerul Culturii s-au înscris trei agenţii din România, Pastel, FCB Bucharest şi BrandNew, care au propus un total de 13 identităţi vizuale. În prima etapă a procesului de jurizare, juriul format din experţi din cadrul ministerului, a Uniunii Agenţiilor de Publicitate, International Advertising Association, ai Centrului de Excelenţă în Studiul Imaginii şi ai UNARTE a analizat propunerile şi a acordat un punctaj în baza unei grile de evaluare. În cea de-a două etapă, publicul a avut posibilitatea, online, de a alege până duminică, 27 august, ora 23:59, identitatea vizuală pe care o preferă, votul contând în proporţie de 25%.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 21:21
• Român rezident în Anglia, înjunghiat în Egipt, unde se afla ca turist. Reacţia MAE
-
ieri, 19:02
• Cine este columbianul instigat de un rus care a încercat operaţiunea de sabotaj în România
-
ieri, 18:50
• Zborul unui avion ultra-uşor deasupra Galaţiului, prezentat în mod fals drept evoluţia unei drone
-
ieri, 18:48
• Resturi de drone de provenienţă rusească de tip Geran1/2 găsite în Ceatalchioi şi Chilia Veche
-
ieri, 18:34
• Putin şi Pezeshkian semnează un acord de parteneriat strategic între Rusia şi Iran
-
ieri, 18:17
• Premierul Ungariei, Viktor Orban, cere ridicarea sancţiunilor UE împotriva Rusiei
-
ieri, 18:05
-
ieri, 15:59
• Viktor Orban, noi declaraţii controversate despre Ucraina: fără banii occidentali, nu poate exista
-
-
ieri, 14:54
-
ieri, 13:13
-
ieri, 13:10
-
ieri, 12:41
• NEWS ALERT Atac cu drone ruseşti la graniţă: MApN a ridicat două aeronave F16 pentru monitorizarea situaţiei / Aliaţii au fost informaţi / Ciolacu: România nu a fost pusă în pericol niciun moment
-
ieri, 13:04
-
ieri, 12:09
• Ciolacu, despre limitarea timpului de vot în diaspora: Nu mă răzbun pe nimeni. Aşa e democratic
Atât juriul, cât şi publicul au ales, cu majoritate de voturi, acelaşi proiect - Hora, realizat de FCB Bucharest.
„În construcţia logo-ului pornim de la cercul complet, ca simbol al continuităţii. Cercurile sunt compuse din puncte - simboluri ale individului care, atomizate într-un întreg, compun o mulţime. Pornim de la mic la mare, cu trimitere direct la dezvoltare şi creştere, ca individ, apoi, ca parte a unei mulţimi. Punctul, că identitate individuală, reprezintă, prin dimensiunea variabilă şi culoare, aspectul diferit, multicultural al unităţilor care compun mai apoi întregul. Pentru dinamică şi continuitate adăugăm celor două "hore" elementul de coeziune al infinitului, cu trimitere către dezvoltare şi creştere perpetuua. Hora infinită obţinută este un simbol viu. Întreg jocul de puncte care cresc, cât şi cercurile concentrice colorate şi mai apoi, simbolul infinitului, trimit către impresia vizuală a unui joc popular, dau dinamism şi mişcare logo-ului, sugerând astfel creşterea dezvoltarea şi continuitatea - cu trimitere către perspectiva unui viitor posibil doar împreună”, descriu realizatorii elementele simbolistice ale logo-ului.
Pentru ca rezultatul să devină oficial, juriul trebuie să valideze votul publicului şi să-l coroboreze cu cel al specialiştilor. Ceea ce nu ar reprezenta decât o formalitate, spun reprezentanţii ministerului, având în vedere că şi juriul şi publicul au ales acelaşi logo.
Citește pe alephnews.ro: Cercetătorii au descoperit că o substanță psihedelică poate trata dependența de alcool. DMT este o substanță cunoscută de secole
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Ce gadgeturi vor cumpăra milionarii în 2025? Printre aparate se numără și roboții care strâng totul de prin casă
Surpriză la început de an: FMI a schimbat şeful pentru România şi descinde la Bucureşti la începutul lunii februarie să se întâlnească cu Guvernul şi BNR pentru a ”analiza evoluţiile economice şi financiare recente”
Cine este miliardarul discret care împinge din umbră o întreagă ţară de pe drumul european către un parteneriat cu Rusia
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Prezentatoarea știrilor și iubita ei cântăreață, imagini îndrăznețe din vacanța romantică din Costa Rica
PROSPORT.RO
După Ingrid Baciu, România mai pierde încă un astrolog. A murit după o luptă grea cu cancerul
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe