- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (28.08.2017, 16:34)
- Radu Tutulan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Logo-ul Centenarului Marii Uniri. Proiectul câştigător din cele 13 propuse
Concursul pentru selectarea logo-ului sub care se va desfăşura Centenarul Marii Uniri s-a încheiat, iar atât juriul, cât şi cetăţenii care au participat la procesul de votare a simbolului l-au ales pe acelaşi.
Urmărește
6980 afișări
Logo-ul Centenarului Marii Uniri. Proiectul câştigător din cele 13 propuse
Duminică, la miezul nopţii, etapa de vot online pentru desemnarea celui mai reprezentativ simbol al celebrării centenarului Marii Uniri s-a încheiat. Cele mai multe opţiuni, 27%, s-au îndreptat către logo-ul propus de compania de publicitate FCB Bucharest, la distanţă destul de mare faţă de următoarea opţiune, care a fost votată de doar 16% dintre participanţi.
„Proiectul pe care îl propunem sub cuvântul cheie ÎMPREUNĂ se referă la oameni. Pentru că istoria este făcută de şi prin oameni. Diversele iniţiative de celebrare a Marii Uniri ar trebui să îşi propună, sub această umbrela de comunicare să strângă poveşti despre oameni care în decursul acestor 100 de ani şi-au pus amprenta asupra istoriei. Cei care au făcut unirea...suntem noi. Noi toţi. Fiecare. Împreună. Pentru că unirea nu se aniversează. Unirea se demonstrează. Împreună facem unirea în fiecare zi. De 100 de ani. Şi e numai începutul”, îşi argumentează ideea cei care au realizat logo-ul intitulat „Hora”.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 15:57
-
astăzi, 15:39
-
astăzi, 15:54
• Nicolas Sarkozy, condamnat definitiv pentru corupţie de cea mai înaltă instanţă din Franţa
-
astăzi, 11:27
-
astăzi, 10:19
-
astăzi, 09:26
-
astăzi, 12:57
• Fraţii Tate pierd un proces de 2,8 milioane de lire sterline pentru neplata impozitelor
-
astăzi, 16:27
-
astăzi, 12:19
• Tendinţe în 2024: Preţurile locuinţelor au crescut într-un ritm mai alert decât în 2023
-
astăzi, 08:40
-
astăzi, 10:11
-
astăzi, 09:28
• Altex a cumpărat Brico Dépôt România. 31 de magazine în 24 de oraşe
-
astăzi, 10:20
-
astăzi, 09:02
-
astăzi, 07:56
La concursul de idei organizat de Ministerul Culturii s-au înscris trei agenţii din România, Pastel, FCB Bucharest şi BrandNew, care au propus un total de 13 identităţi vizuale. În prima etapă a procesului de jurizare, juriul format din experţi din cadrul ministerului, a Uniunii Agenţiilor de Publicitate, International Advertising Association, ai Centrului de Excelenţă în Studiul Imaginii şi ai UNARTE a analizat propunerile şi a acordat un punctaj în baza unei grile de evaluare. În cea de-a două etapă, publicul a avut posibilitatea, online, de a alege până duminică, 27 august, ora 23:59, identitatea vizuală pe care o preferă, votul contând în proporţie de 25%.
Atât juriul, cât şi publicul au ales, cu majoritate de voturi, acelaşi proiect - Hora, realizat de FCB Bucharest.
„În construcţia logo-ului pornim de la cercul complet, ca simbol al continuităţii. Cercurile sunt compuse din puncte - simboluri ale individului care, atomizate într-un întreg, compun o mulţime. Pornim de la mic la mare, cu trimitere direct la dezvoltare şi creştere, ca individ, apoi, ca parte a unei mulţimi. Punctul, că identitate individuală, reprezintă, prin dimensiunea variabilă şi culoare, aspectul diferit, multicultural al unităţilor care compun mai apoi întregul. Pentru dinamică şi continuitate adăugăm celor două "hore" elementul de coeziune al infinitului, cu trimitere către dezvoltare şi creştere perpetuua. Hora infinită obţinută este un simbol viu. Întreg jocul de puncte care cresc, cât şi cercurile concentrice colorate şi mai apoi, simbolul infinitului, trimit către impresia vizuală a unui joc popular, dau dinamism şi mişcare logo-ului, sugerând astfel creşterea dezvoltarea şi continuitatea - cu trimitere către perspectiva unui viitor posibil doar împreună”, descriu realizatorii elementele simbolistice ale logo-ului.
Pentru ca rezultatul să devină oficial, juriul trebuie să valideze votul publicului şi să-l coroboreze cu cel al specialiştilor. Ceea ce nu ar reprezenta decât o formalitate, spun reprezentanţii ministerului, având în vedere că şi juriul şi publicul au ales acelaşi logo.
Citește pe alephnews.ro: USR cere demisia Președintelui Klaus Iohannis
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Nicolas Sarkozy rămâne vinovat de corupție, conform deciziei Curții Supreme din Franța. Verdictul inițial a fost reconfirmat
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cel mai mare oraş din România are mai puţin de 5.500 de locuitori, dar o suprafaţă mai mare decât Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara la un loc
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
„Nu mă aşteptam să fie vândute atât de multe”. Revista în care campioana mondială a apărut doar cu o pereche de mănuşi pe ea a scris istorie
PROSPORT.RO
Mădălin Ionescu este bolnav! Vedeta s-a internat de luni, în mare secret. Ce diagnostic a primit
CANCAN.RO
Ninge de Sărbători în București. Meteorologii Accuweather au modificat prognoza în urmă cu puțin timp
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe