- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (21.11.2013, 12:40)
- Eliana Radulescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
MAE: Centru unic de contact şi suport pentru românii din străinătate, disponibil din iunie 2014
Românii din străinătate vor putea să acceseze la orice oră, începând din iunie 2014, un centru unic de contact şi suport, proiectul lansat, joi, de Ministerul Afacerilor Externe fiind cofinanţat din fonduri europene.
Urmărește
655 afișări
MAE: Centru unic de contact şi suport pentru românii din străinătate, disponibil din iunie 2014
Secretarul general al Ministerului Afacerilor Externe, Sorin Moise, a precizat, la conferinţa de lansare a proiectului "Centru de contact şi suport al cetăţenilor români din străinătate", că acesta este cofinanţat 85% din Fondul Social European, prin programul operaţional Dezvoltarea capacităţii administrative 2007-2013, Axa prioritară II "Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice".
Potrivit acestuia, proiectul va costa peste 17.600.000 de lei fără TVA, din care valoarea eligibilă nerambursabilă din Fonduri Sociale este de peste 14.900.000 de lei, suma suportată de la bugetul de stat fiind de circa 2.600.000 de lei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Preşedintele Coreei de Sud a decretat legea marţială. 190 de parlamentari au votat pentru anularea măsurii/ Proteste de amploare în fața Parlamentului din Coreea de Sud
-
Ciolacu, după întâlnirea cu Lasconi: drumul european al ţării noastre trebuie să continue doar apărând mult mai hotărât valorile tradiţionale
-
FRF contestă la TAS decizia UEFA după meciul România – Kosovo
-
Cătălin Predoiu, întâlnire cu ambasadoarea SUA pentru ultimele măsuri în privinţa Visa Waiver
Moise a mai spus că proiectul este în curs de implementare - a început în luna septembrie şi va fi finalizat cel târziu în luna iunie 2014.
MAE doreşte implementarea unui Sistem Informatic Integrat de tip "Contact Center", care va permite preluarea într-un mod unitar a cererilor cetăţenilor pe diverse canale de comunicare: telefon, web, mail, instant messaging.
Cazurile preluate pe diversele canale de comunicare vor fi clasificate iar petenţii vor putea primi informaţii specifice în cadrul site-ului centrului de contact sau prin transmiterea de mesaje automate de răspuns, pe email sau telefon, la cazurile semnalate, acolo unde este posibil.
Prin "Call Center" se va pune la dispoziţie un punct de acces unitar apelabil prin numere de telefon locale sau internaţionale, care va fi disponibil non-stop, unde apelanţii vor primi asistenţă telefonică specializată pe comunităţi şi limbă.
De acest proiect ar urma să beneficieze cele trei milioane de cetăţeni români care şi-au stabilit domiciliul ori se află temporar în străinătate, precum şi unui număr de minimum 500 de lucrători din cadrul MAE, consuli şi funcţionari consulari care vor utiliza platforma implementată.
Printre obiectivele acestui proiect se numără îmbunătăţirea informării cetăţenilor români privind drepturile şi obligaţiile pe care le au într-o ţară străină, facilitarea accesului în timp util la informaţii cu caracter consular, îmbunătăţirea serviciilor consulare adresate cetăţenilor români aflaţi în străinătate.
Prin acest proiect se vizează creşterea vitezei de răspuns la solicitările primite de la cetăţeni, prioritizarea problemelor semnalate şi realizarea unei baze de date centralizate cu soluţiile propuse de personalul consular pe diferite problematici.
Citește pe alephnews.ro: Dacă s-ar repeta turul 1, ai vota cu unul dintre cei doi calificați, Lasconi sau Georgescu? VOTEAZĂ AICI / SONDAJ Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
Citește pe www.zf.ro: De ce? Restaurantele „istorice“ KFC şi McDonald’s din zona Cişmigiu din Capitală au fost închise
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
7 partide intră în Parlament: PSD, AUR, PNL, USR, SOS, POT și UDMR. Care sunt scenariile unor posibile alianțe după alegeri
Cine este cel mai deştept om din lume. El nu ridică niciodată tonul, nu îşi pierde calmul şi nu este niciodată stresat
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ce a apărut pe Wikipedia după ce religia lui Călin Georgescu a fost dezbătută la greu. S-a pus piciorul în prag și
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe