- Home
- Social
- CONSTANŢA, (16.01.2014, 18:24)
- Cosmin Vaideanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Noi RESTRICŢII de circulaţie pe podul de la Agigea, din 23 ianuarie
Circulaţia va fi din nou restricţionată pe podul de la Agigea, începând cu 23 ianuarie, traficul urmând să fie închis timp de trei zile pe săptămână, câte patru ore, pentru lucrările de reabilitare, a căror valoare s-a triplat faţă de proiectul iniţial, putându-se ajunge la 12 milioane de euro.
Urmărește
2386 afișări
Noi RESTRICŢII de circulaţie pe podul de la Agigea, din 23 ianuarie (Imagine: Adrian Boioglu/ Arhiva Mediafax Foto)
Prefectul judeţului Constanţa, Eugen Bola, a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, că în cursul acestei zile a avut loc o întâlnire cu factorii resposabili în cazul lucrărilor la podul de la Agigea şi au fost stabilite noile restricţii care vor intra în vigoare începând cu 23 ianuarie.
Reprezentantul Guvernului în teritoriu a precizat că pe pod vor putea circula autovehiculele cu greutatea până în cinci tone, iar de la această regulă nu vor mai fi exceptate mijloacele de transport în comun, aşa cum s-a întâmplat în ultima lună.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Bolojan: Am semnat acest protocol pentru ca România să aibă un guvern stabil într-o perioadă dificilă
-
Crin Antonescu va fi candidatul comun pentru alegerile prezidenţiale. Propunerea va fi aprobată de fiecare partid al alianţei
-
Coreea de Nord ar putea trimite şi mai multe trupe şi drone în sprijinul Rusiei
"În decembrie v-am anunţat că va fi ridicată restricţia de greutate de la 3,5 la 5 tone, a fost ridicată, traficul de persoane nu a fost restricţionat, dar din 23 ianuarie începe o nouă fază a lucrărilor de punere în siguranţă a podului şi în această situaţie factorii responsabili ne-au anunţat că se menţine restricţia de tonaj până la 5 tone, dar din 23 ianaurie nu mai circulă decât autovehiculele de transport până în 5 tone, autobuzele nu mai pot circula”, a declarat Eugen Bola.
Cristian Andrei, director general adjunct în CNADNR, prezent la conferinţa de presă, a precizat că aceste restricţii vor fi menţinute până la începutul sezonului estival, apoi în timpul verii vor putea circula toate categoriile de autovehicule, iar din toamnă începe ultima etapă a lucrărilor, care se va încheia la sfârşitul anului.
"Perioada va fi din 23 ianuarie până la începutul sezonului estival, respectiv 15 iunie. Vor fi restricţii care se vor desfăşura marţea, joia şi sâmbăta în intervalul orar 9.00-13.00 şi în fiecare luni noapte spre marţi, începând de la ora 23.00 până la 4.00 dimineaţa, pentru efectuarea unor calibrări topografice ale podului. Deci, vor fi închideri totale ca şi până acum, dar va fi un program care se va repeta ciclic, practic va fi foarte uşor pentru utilizatori ca să înveţe cum se desfăşoară traficul pe pod”, a menţionat Cristian Andrei.
De asemenea, Mihai Băşulescu, director al Direcţiei proiecte din fonduri externe rambursabile din CNADNR, a precizat că a crescut valoarea lucrărilor de trei ori, fiind posibil să se ajungă la 12 milioane de euro, pentru că în proiectul iniţial nu trebuiau înlocuite şi hobanele.
"Când s-au pornit lucrările de execuţie, era gândită doar reabilitarea tablierului şi a căii pe pod. Când au început lucrările au apărut degradări la nivelul hobanelor, care ne-au făcut să luăm decizia să schimbă hobanele pentru a nu avea probleme ulterior. Din această cauză a intervenit această pauză în lucrările la tablier pentru schimbarea hobanelor, deci practic din 15 iunie vom avea tot sistemul de hobane nou. Iniţial proiectul trebuia să coste 4 milioane de euro, dar cu această etapă de schimbare a hobanelor posibil să ajungem 12 milioane euro, incluzând şi finalizarea lucrărilor la tablier", a spus Mihai Băşulescu.
Începând cu 1 octombrie 2013, vehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone nu au mai avut voie să traverseze podul de la Agigea din cauza lucrărilor de reabilitare la podul respectiv, iar pentru a ajunge în Portul Constanţa au folosit mai multe rute ocolitoare.
De asemenea, de la jumătatea lunii octombrie podul de la Agigea a fost închis total timp de două ore sau de patru ore câte trei zile pe săptămână pentru înlocuirea unor fascicule la hobanele podului.
Începând cu 23 decembrie, restricţiile de circulaţie pe podul de la Agigea au fost impuse doar autovehiculelor cu masa mai mare de 5 tone. De asemenea, de la acea dată pe pod au avut acces şi autovehiculele de transport în comun mai mari de 5 tone, iar tot în această perioadă nu au mai existat închideri temporare ale circulaţiei pe pod, lucrările fiind oprite.
Compania Bilfinger Berger Baugesellschaft a câştigat licitaţia pentru reabilitarea podului de la Agigea. Valoarea contractului era de 3,8 milioane de euro, fără TVA. Podul de la Agigea are o lungime de 266 de metri şi o lăţime de 20,90 metri.
Citește pe alephnews.ro: Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Meta este dat în judecată pentru „traumatizarea pe viață” a moderatorilor Facebook din Kenya. Peste 140 de angajați sunt diagnosticați cu PTSD
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe