- Home
- Social
- CONSTANŢA, (15.10.2015, 16:23)
- Cătălin Legănel
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Noul pod rutier peste Canalul Dunăre - Marea Neagră va fi deschis circulaţiei săptămâna viitoare - FOTO
Noul pod rutier care traversează Canalul Dunăre - Marea Neagră la Agigea şi face legătura între DN 39 şi autostrada A4, evitând trecerea prin localităţile Lazu şi Agigea, cel mai mare pod rutier de tip hobanat din România, va fi deschis circulaţiei la începutul săptămânii viitoare.
Urmărește
14248 afișări
Noul pod rutier peste Canalul Dunăre - Marea Neagră va fi deschis circulaţiei săptămâna viitoare - FOTO
Potrivit unui comunicat al Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime SA, lucrările de montaj al aparatelor de reazem definitive s-au finalizat pe 6 octombrie, "în prezent fiind îndeplinite condiţiile pentru demararea etapei de recepţie la terminarea lucrărilor”.
Tot din 19 octombrie va fi deschis traficului accesul pe la Poarta 10 bis a Portului Constanţa, pe ambele sensuri.
Noul pod care traversează Canalul Dunăre - Marea Neagră, la Agigea, la câteva sute de metri în aval de cel vechi - care face legătura cu DN 39 Constanţa - Mangalia, este cel mai mare pod rutier de tip hobanat construit în România, o investiţie finanţată prin Programul Operaţional Sectorial în Transporturi (POS-T 2007 - 2013) din fonduri structurale ale Uniunii Europene şi de la bugetul statului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Începe depunerea jurământului de înstituire a noului Guvern al României
-
Incendiul izbucnit în Dâmboviţa după un accident între 2 cisterne, una încărcată cu GPL, stins / Două cisterne s-au ciocnit pe DN 72, în Dâmboviţa.
-
Zelenski: Dependenţa Slovaciei de reusrsele Rusiei este o mare problemă de securitate pentru Europa
-
Kelemen Hunor: Trebuie stabilit calendarul prezidenţialelor, nu mai târziu de luna aprilie
Podul are o lungime totală de 360 de metri, o deschidere centrală de 200 metri, iar lăţimea podului este de 17,4 metri, permiţănd circulaţia pe patru benzi.
Înălţimea liberă sub tablierul podului în axul Canalului Dunăre - Marea Neagră este de 18,4 metri. Pilonii de pe maluri care susţin tablierul podului prin fascicule de hobane au o înălţime de 66 metri deasupra nivelului mării.
Valoarea totală a contractului de finanţare al întregului proiect "Pod rutier la km 0+540 al Canalului Dunăre - Marea Neagră şi lucrări aferente infrastructurii rutiere şi de acces în Portul Constanţa” a fost de 191.797.112 lei. Din acest proiect face parte şi obiectivul "Bretea rutieră de conectare cu DN39”, care are ca obiectiv decongestionarea traficului pe DN 39, prin construirea unui drum cu două benzi, în continuarea podului rutier de la km 0+540 peste Canalul Dunăre - Marea Neagră şi joncţiunea cu DN 39 în apropierea intrării în localitatea Eforie Nord.
Proiectul a fost finanţat prin Programul Operaţional Sectorial în Transporturi (POS-T 2007 - 2013) din fonduri structurale ale Uniunii Europene şi de la bugetul statului.
Lucrările au început în luna iulie a anului 2010, după ce au fost întârziate mai bine de jumătate de an de la data programată din cauza contestaţiilor depuse la procedurile de atribuire a lucrărilor şi a selectării consultantului.
Citește pe alephnews.ro: Protest AUR în plenul reunit al Parlamentului. George Simion: „Simulacru de audieri”
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Warren Buffett a spus cândva că o casă poate să fie un coşmar dacă ochii cumpărătorului sunt mai mari decât portofelul său. Totuşi, crede că investiţia sa de 31.500 de dolari este una dintre cele mai bune
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Tudor Chirilă știe de ce Raluca Moldoveanu nu a câștigat Vocea României! „Am punctat chestia asta”
CANCAN.RO
Care este orașul din România care oferă 50% reducere la impozitele locale pentru donatorii de sânge
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe