- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (15.10.2014, 14:29)
- Roxana Alexe
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Oprescu: Într-o lună, o lună şi jumătate vom circula pe al doilea pod al pasajului Mihai Bravu. Cum arată pasajul - FOTO
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, miercuri, că "într-o lună, o lună şi jumătate" va fi finalizată construirea celui de-al doilea pod al pasajului Mihai Bravu, care a început în urmă cu patru luni şi are termen de finalizare luna decembrie.
Urmărește
785 afișări
Oprescu: Într-o lună, o lună şi jumătate vom circula pe al doilea pod al pasajului Mihai Bravu (Imagine: Marius Dumbraveanu/Mediafax Foto)
"Constructorul se apropie de finalizarea construcţiei celui de-al doilea pod, urmând ca într-o lună, o lună jumătate să circulăm pe el. Suntem în timp, au trecut patru luni până astăzi, iar dacă mai adăugăm o lună, o lună şi jumătate vor fi cinci luni, cinci luni şi jumătate în care cel de-al doilea pod va fi gata", a declarat miercuri, Sorin Oprescu care a precizat că data finalizării proiectului este luna decembrie 2014.
ULTIMELE ȘTIRI
-
ICC emite mandat de arestare pe numele lui Netanyahu și Gallant
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
Potrivit primarului general, pentru cel de-al doilea pod, structura metalică este finalizată integral, în cursul acestei săptămâni fiind executată hidroizolaţia.
"După finalizare, dăm drumul la circulaţie pe ambele sensuri, şi de la nord la sud, şi invers. Este penultima zonă în care sigilăm inelul median de circulaţie. Constatăm că podul acesta este gata. Cam aşa ar trebui să meargă lucrurile şi le promit bucureştenilor că aşa vor merge de acum încolo, pentru că avem şi experienţa şi bunăvoinţa şi seriozitatea constructorilor", a mai spus edilul Capitalei, care a făcut referire şi la întârzierile de la construirea primului pod
În cursul săptămânii viitoare va fi turnat betonul asfaltic la poduri şi va fi definitivată vopsirea arcelor metalice.
Potrivit municipalităţii, au început deja testele de încercări pentru viaduct şi pod metalic, acestea fiind făcute cu diferite convoaie (încărcările cele mai defavorabile pentru pod) şi vor fi măsurate caracteristicile podului, care trebuie sa fie în limitele proiectului.
Edilul Sorin Oprescu a reamintit că prin acest proiect de infrastructură se închide inelul de circulaţie în partea de sud-est a oraşului.
Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii va avea două poduri paralele, peste Splaiul Unirii/râul Dâmboviţa şi, respectiv, peste intersecţia Prelungirea Şos. Mihai Bravu - Calea Văcăreşti, fiecare cu un sens de mers şi două benzi. Primul pod, pe sensul Calea Văcăreşti-Mihai Bravu, are lungimea de 675,4 metri, iar al doilea, pe sensul Mihai Bravu-Calea Văcăreşti, va avea 687,7 metri. Lăţimea celor două poduri este de 7,8 metri.
Primul pod al noului pasaj Mihai Bravu - Splaiul Unirii din Capitală, care permite circulaţia dinspre Calea Văcăreşti (Piaţa Sudului) către Mihai Bravu, a fost inaugurat la 1 iunie.
Din perspectiva descongestionării traficului, Oprescu a spus atunci despre proiect că "readuce maşinile în cartierele de sud ale oraşului, acolo unde sunt multe foarte multe blocuri şi destul de mulţi locuitori", şi "încalecă două sectoare, la figurat".
"Avem speranţa că al doilea pod va fi gata spre sfârşitul anului (...) Sunt fericit că compania care lucrează aici deja a progresat foarte mult într-un timp scurt", a adăugat el.
Potrivit municipalităţii, obiectivul general al proiectului este acela de a continua programul de optimizare a traficului cu posibilitatea realizării unui pasaj rutier suprateran prin care să se realizeze o legătură rutieră mai rapidă între Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii. Se urmăreşte, astfel, descongestionarea traficului din zona intersecţiei Şoseaua Mihai Bravu - Splaiul Unirii - Calea Văcăreşti.
Primăria Capitalei a atribuit în august, prin licitaţie restrânsă accelerată, asocierii italiene Astaldi Spa - Astalrom SA un contract de 155,7 milioane de lei (35 milioane euro), inclusiv TVA, pentru finalizarea lucrărilor la pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii.
Proiectul fusese început de Romstrade, firmă deţinută de Nelu Iordache, însă contractul cu aceasta a fost reziliat în decembrie 2012, după ce municipalitatea a plătit 37 de milioane de lei.
Citește pe alephnews.ro: Unul din trei oameni suferă de „ura față de mișcare”. Fenomenul poartă numele de misokinezie
Citește pe www.zf.ro: Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Preotul care a lăsat-o pe Sabrina Carpenter să filmeze scene provocatoare în Biserică a fost eliberat
Germania, prinsă în mijlocul unui război care riscă să arunce toată Europa în haos: Cancelarul german Olaf Scholz este presat să trimită rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce imagini! Apariția decoltată şi transparentă a celei mai frumoase jurnaliste sportive din lume
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe