Primăria Municipiului Bucureşti: În 20 aprilie expiră termenul pentru înscrieri la concursul pentru un logo pentru Capitală

Concursul pentru realizarea unui logo reprezentativ pentru Municipiul Bucureşti a intrat în linie dreaptă, participanţii având la dispoziţie o săptămână să se înscrie, anunţă Primăria Municipiului Bucureşti.

Urmărește
808 afișări
Imaginea articolului Primăria Municipiului Bucureşti: În 20 aprilie expiră termenul pentru înscrieri la concursul pentru un logo pentru Capitală

Primăria Municipiului Bucureşti: În 20 aprilie expiră termenul pentru înscrieri la concursul pentru un logo pentru Capitală (Imagine: Alexandru Dobre/ Arhiva Mediafax Foto)

Pe 20 aprilie va expira termenul până la care se mai primesc înscrieri la concursul organizat de Municipalitate pentru realizarea unui logo reprezentativ pentru Bucureşti.

Câştigătorul va fi anunţat pe 3 mai, printr-un anunţ publicat pe site-ul Municipalităţii.

La concurs se poate înscrie, fără niciun fel de costuri sau taxe, orice persoană fizică care este cetăţean român, deţine un act de identitate valabil, are vârstă de minim 18 ani , “nu este salariat şi/ sau colaborator al Organizatorului sau soţ/ soţie, rudă sau afin până la gradul IV al persoanelor care, potrivit legii, au participat şi participa la iniţierea şi deruluarea prezentului concurs din partea organizatorului”.

Logo-ul realizat în cadrul concursului va reprezenta “ un ansamblu de semne grafice format dintr-un set de caractere cu rol descriptiv care reflectă istoria, cultură, viaţă oraşului Bucureşti”, se specifică în regulament.

„Bucureştiul are nevoie de o identitate vizuală proprie, aşa cum au toate marile capitale ale lumii. Prin organizarea acestui concurs ne dorim să obţinem un logo reprezentativ pentru oraş, uşor recognoscibil, o carte de vizită pentru Bucureşti, mai ales în ceea ce priveşte implicarea Primăriei Capitalei în diferitele evenimente culturale, educative şi sportive . Subliniez că noul logo nu va înlocui actuală stema a municipiului Bucureşti. Ea rămâne că simbol oficial, atât pe steag, cât şi pe înscrisurile oficiale”, a declarat Gabriela Firea, primarul general.

Premiul va fi de 50.000 de lei brut, suma reprezentând cesionarea exclusivă a drepturilor de autor, nelimitată în timp şi spaţiu, pe orice suport material şi în toate modurile, în favoarea municipiului Bucureşti, pentru utilizarea lucrării ce va fi declarată câştigătoare.

"Alături de Primarul General, din juriu mai fac parte: Prof. Mircia Dumitrescu, membru corespondent al Academiei Române, secţia de Arte, Arhitectură şi Audiovizual; Adrian Majuru, directorul Muzeului Municipiului Bucureşti; Anca Boeriu, lector la departamentul Grafică al UNARTE; Dr. Maria Duda, Lector Universitatea de Arhitectură şi Urbanism Ion Mincu; Ioana Ciocan, Vicepreşedinte Uniunea Artiştilor Plastici; Dochiţa Zenoveiov, brand innovator, „INOVEO”; Bogdan Naumovici, managing partner „23 Communication Ideas”; Corina Vinţan, managing partner „Links Associates”; Mirel Palada, sociolog. Juriul va analiza şi va puncta după următoarele criterii: relevanţă pentru tema concursului; atractivitate/ design atractiv; originalitate (să îmbine elemente care să reflecte tradiţia istorică a Bucureştiului cu elemente care să ţină cont de tendinţele actuale): funcţionalitate (vizibilitate şi lizibilitate, să fie uşor recognoscibilă, să poată fi imprimată şi pe suprafeţe mici fără să piardă detalii esenţiale); adaptabilitate (să permită declinarea ulterioară a unor branduri sectoriale, cum ar fi: Bucureşti cultural, Bucureşti turistic, Bucureşti muzical, Bucureşti sportiv). Cele cinci criterii vor avea o pondere egală în evaluarea fiecărei lucrări, membrii juriului acordând fiecărei lucrări punctaj de la 0 la 20 pentru fiecare criteriu", se arată într-un comunicat de presă al Primăriei Capitalei, remis vineri MEDIAFAX.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici