- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (04.02.2016, 20:44)
- Departamentul Social - Mediafax
RAR: Nu este obligatorie o altă verificare după cea de la Volkswagen în scandalul noxelor
Registrul Auto Român anunţă că, după efectuarea modificărilor, de către Volkswagen, la maşinile cu probleme, nu va mai fi nevoie de o altă verificare din partea RAR.
Urmărește
2406 afișări
RAR: Nu este obligatorie o altă verificare după cea de la Volkswagen în scandalul noxelor
Anunţul RAR vine după ce grupul Volkswagen a făcut publice soluţiile pentru motoarele de 1.2, 1.6 şi 2 litri care echipează maşinile mărcilor VW, Skoda, Audi şi Seat implicate în scandalul noxelor.
Totodată, Registrul Auto Român anunţă că nu există o prevedere legală sau sancţiune în cazul în care grupul Volkswagen nu va informa RAR despre maşinile care nu se vor prezenta pentru modificări, scrie în exclusivitate ProMotor.
Totuşi, proprietarii maşinilor VW ar putea să fie afectaţi la un nou test ITP. Dar asta numai în cazul în care testul ar demonstra nerespectarea cerinţelor aplicabile din punct de vedere al menţinerii în circulaţie şi nu al admiterii pentru prima dată în circulaţie.
Potrivit RAR, acel proprietar are dreptul să circule cu maşina ca înainte, atât timp cât obţine ITP valabil.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Bătălia pentru TikTok: război digital între SUA şi China sub pretextul securităţii naţionale
-
„Ajutoare” suplimentare pentru armata lui Putin? Coreea de Sud suspectează trimiterea de noi trupe nord-coreene în Rusia
-
Ion Cristoiu: Ce-ar trebui să înveţe orice Conducător de azi din Căderea lui Ceauşescu
Grupul VW a trimis deja către RAR listele cu maşinile afectate, iar Registrul Auto Român, la rândul sau, a comunicat grupului lista cu vehiculele afectate dintre cele importate în regim individual (de regulă vehicule second-hand), astfel încât s-a ajuns la cifra cunoscută de 105.300 vehicule (din parcul naţional) afectate de softul pirat.
Volkswagen Amarok va fi primul model din cele produse de mărcile grupului Volkswagen implicate în scandalul normelor de poluare.
În decembrie 2015, Grupul Volkswagen a prezentat Autorităţii Naţionale Germane pentru Transport Motorizat (KBA) măsurile tehnice specifice pentru motoarele EA189 afectate de scandalul emisiilor. Conform celor agreate, la finele lunii ianuarie Volkswagen a început implementarea măsurilor pentru motoarele cu capacitatea de 2,0 litri. În următoarele câteva luni, măsurile vor fi implementate pentru motoarele cu capacităţi de 1,2 şi 1,6 litri.
Citește pe www.zf.ro: Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cele mai vechi business-uri din lume. În România, companiile se bat să câştige loc
Citește și: Scandalul Volkswagen: CE vrea modificarea procedurilor de omologare a vehiculelor şi crearea unui sistem de sancţionare
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Pentru companiile austriece, Ungaria a devenit un vis urât. Strabag a intrat în colimatorul guvernului maghiar prin greşelile făcute la construcţia autostrăzii M30, care leagă Miskolc şi Košice. Tronsonul trebuie demolat în totalitate şi consolidat
Cu ultimii bani şi-a cumpărat o mină abandonată care nu părea să aibă niciun viitor. Acum are o avere colosală de 200 de milioane de dolari
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cutremur în lumea televiziunii din România! Prezentatoarea-vedetă a postului a demisionat! Declarații în premieră! A fost vreme de 11 ani printre cele mai apreciate figuri din trustul Antena
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe