- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Schimbarea e aici. O companie transformă produsele pentru femei. Cuvântul „normal” şi editările foto vor fi eliminate în favoarea „frumuseţii pozitive”
- Unilever face un pas curajos şi necesar în ceea ce priveşte reclamele publicitare şi cutiile produselor pentru femei.
- Compania a anunţat că va elimina cuvântul „normal” de pe toate ambalajele şi din toate campaniile publicitare ale produselor de frumuseţe şi îngrijire personală.
- Noua viziunie şi strategie va fi: Positive Beauty/ „Frumuseţea Pozitivă”
- Nu puţine studii au arătat deja efectele nocive ale reclamelor din industria Beauty, ca „inamicul” principal al acceptării de sine pentru fetiţe şi femei adulte.
Gata cu standardele nerealiste de frumuseţe la Unilever FOTO Profimedia
Industria de Beauty şi îngrijire personală poate fi echitabilă, incluzivă, dar şi sustenabilă pentru mediul înconjurător. O demonstrează Unilever, care alege să asculte vocile clientelor sale şi să renunţe la conceptul de „normal” de pe cutiile produselor cosmetice.
Industria frumuseţii: aliat sau inamic?
- Mai mult de jumătate din oameni (56%) consideră că industria frumuseţii şi îngrijirii personale poate face oamenii să se simtă excluşi
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
Adrian Sârbu: Ştii cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot şi cauţi Trump pe buletin. Cu Nicu şi Marcel rămâne cum am stabilit
-
Ciucă: Al doilea zbor privat plătit de Nordis pentru Ciolacu, acum la Madrid. Menţin apelul să se retragă
-
Donald Trusk avertizează că ameninţarea unui război global este „serioasă şi reală”
- Oamenii au nevoie ca industria frumuseţii şi îngrijirii personale să se concentreze mai mult pe a-i face să se simtă mai bine decât să arate mai bine (74%)
- Mai mult de jumătate din oameni (52%) afirmă că acordă mai multă atenţie poziţiei unei companii cu privire la problemele societăţii înainte de a-i cumpăra produsele
- Şapte din zece persoane sunt de acord că utilizarea cuvântului „normal” pe ambalajul produselor şi în materialele publicitare are un impact negativ. În ceea ce priveşte tinerii - cei cu vârste cuprinse între 18 şi 35 de ani – numărul acestora creşte la opt din zece.
Standardele de frumuseţe din reclame crează aşteptări nerealiste
Fără discriminare şi subreprezentatare în industria de Beauty
- Încetarea discriminării în domeniul frumuseţii şi incluziunii, prin provocarea unor idealuri înguste de frumuseţe şi construind un portofoliu de produse mai incluziv.
- Stimularea echităţii de gen, inclusiv intensificarea programelor de brand care contestă status quo-ul şi publicitatea #unstereotyping.
- Îmbunătăţirea sănătăţii şi a bunăstării prin iniţiative educaţionale pentru spălarea mâinilor şi igiena orală şi extinderea în noi domenii, inclusiv sănătatea fizică şi bunăstarea mentală.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO