Secom, despre campania "Urăşte! ": Intenţiile noastre, departe de acuzaţiile care ne-au fost adresate

Compania Secom - care a iniţiat campania "Urăşte!", criticată de organizaţiile neguvernamentale - precizează joi, într-un comunicat de presă, că intenţiile sale au fost departe de acuzaţiile care i-au fost aduse, campania nefiind conturată în jurul ideii "îmi urăsc copilul pentru că are autism".

Urmărește
1395 afișări
Imaginea articolului Secom, despre campania "Urăşte! ": Intenţiile noastre, departe de acuzaţiile care ne-au fost adresate

Secom, despre campania "Urăşte! ": Intenţiile noastre, departe de acuzaţiile care ne-au fost adresate

Secom precizează că intenţiile au fost şi sunt departe de acuzaţiile care i-au fost adresate, reprezentanţii companiei considerând "incredibil" faptul că cineva îi poate acuza de discriminare faţă de cei bolnavi.

"Campania, de la bun început, a fost gândită ca o campanie neconvenţională ce a vizat doi paşi, fiind bazată pe o antiteză între ură şi iubire. Demersul nostru a început invers, tocmai pentru a mobiliza oamenii şi a stârni reacţii. Cu toate acestea, ideea campaniei nu este în niciun caz conturată în jurul mesajului «îmi urăsc copilul pentru că are autism». Sunt cuvinte scoase din context, pe care cei de la Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabiliăţi le-au asociat nepotrivit, deformând mesajul. În niciun caz nu am dorit să instigăm la ură, dimpotrivă! Mesajul nostru vorbeşte onest despre toate momentele acelea dureroase în care familiile celor bolnavi se regăsesc. Sunt momentele în care ei urăsc boala, nu bolnavul. Gândul din spate este unul cât se poate de curat şi de real", se arată în comunicatul transmis, joi, agenţiei MEDIAFAX.

Reprezentanţii companiei mai precizează că a doua etapă a campaniei este bazată tocmai pe iubire, pe puterea de a continua lupta, indiferent de cât de greu este în acele momente disperate.

"În continuare, vă cerem un pic de răbdare, pentru că a doua parte a campaniei, care va fi implementată în foarte scurt timp, are un mesaj pozitiv şi cât se poate de clar, adresat societăţii civile în întregime", se mai arată în comunicat.

Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilităţi (CEDCD) a sesizat Parchetul cu privire la o campanie pentru un produs farmaceutic în care se face referire la copiii cu autism şi care are mesajul "Urăşte!".

Reprezentanţii CEDCD spun că au sesizat Parchetul Bucureşti cu privire la "cazul flagrant de instigare la ură şi discriminare împotriva copiilor cu dizabilităţi" comis, în opinia lor, de compania de import de produse farmaceutice Secom, prin campania "Urăşte!".

"Este şocant faptul că, din raţiuni de marketing, o companie privată îşi permite să instige la ură şi discriminare împotriva uneia dintre cele mai vulnerabile categorii sociale existente la nivelul societăţii româneşti", a spus preşedintele CEDCD, Mădălina Turza, citată într-un comunicat de presă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici