Voucherele din programul "Rabla 2010", valabile până la 31 ianuarie 2011

Ministerul Mediului a decis ca valabilitatea voucherelor emise în programul "Rabla 2010" să fie prelungită până la 31 ianuarie 2011, având în vedere că iniţial ele ar fi devenit nule la 23 noiembrie iar în piaţă există în prezent aproape 31.000 care nu au fost valorificate.

Urmărește
158 afișări
Imaginea articolului Voucherele din programul "Rabla 2010", valabile până la 31 ianuarie 2011

Voucherele din programul "Rabla 2010", valabile până la 31 ianuarie 2011 (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"În 23 noiembrie expiră valabilitatea tichetelor emise în acest an pentru programul «Rabla». La ora actuală se află în piaţă 30.909 tichete care nu au ajuns încă să fie valorificate. Având în vedere situaţia, venim în sprijinul cetăţenilor cu o măsură prin care prelungim valabilitatea voucherelor până la data de 31 ianuarie 2011, perioadă în care aceste tichete pot fi valorificate", a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă ministrul Mediului, Laszlo Borbely.

Ministrul a anunţat că în ediţia din anul viitor a programului Rabla, care va începe din 1 februarie, vor putea fi utilizate patru vouchere în loc de trei pentru cumpărarea unei maşini noi iar valoarea unui voucher va scădea de la 3.800 lei, cât a fost în 2010, la 3.000 de lei.

"Sunt sigur că şi ediţia de anul viitor a programului va fi una de succes. Anul acesta au fost casate 181.403 de maşini din cele 190.000 pe care ni le-am propus şi au fost cumpărate 53.554 de maşini, dintre care 23.297 de producţie autohtonă", a spus Borbely.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici