- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (03.06.2018, 15:14)
-
Octavian Vasilescu
Octavian Vasilescu (21 de ani). Ajuns în noiembrie 2016 în redacţia ProSport, Octavian e cel mai tânăr membru al echipei noastre. Atât de tânăr încât n-a prins un Campionat Mondial la care să participe echipa naţională a României. A avut însă şansa de a prefaţa, in studiourile TVR, cele mai încinse dueluri de la Mondialul din Rusia. E unul dintre puţinii suporteri ai Sportului Studenţesc. După ce a copilărit lângă stadionul din Regie, a rămas loial culorilor alb şi negru. S-a obişnuit ca atunci când merge la un interviu, sportivii să fie cei care adresează prima întrebare: “Câţi ani ai?” A devenit un jucător polivalent, astfel că poate evolua atât pe teren, cât şi în interiorul redacţiei. Urmăreşte majoritatea competiţiilor sportive de pe glob şi caută poveştile care merită citite.
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cupa Mondială din RUSIA 2018. Bătălia Nike vs Adidas se dă la cel mai înalt nivel. Evenimentul anului produce miliarde pentru firmele de echipament sportiv
Firmele de echipament sportiv îşi freacă mâinile de bucurie în această perioadă. Odată cu începerea Campionatului Mondial din Rusia, vânzările produselor dedicate competiţiei au crescut semnificativ. Fiind unul dintre cele mai aşteptate evenimente ale anului, perioada premergătoare turneului final înseamnă plusuri de milioane de euro. Vânzările cresc în acelaşi timp cu înaintarea în fazele eliminatorii ale competiţiei.
Cupa Mondială din RUSIA 2018. Bătălia Nike vs Adidas se dă la cel mai înalt nivel. Cel mai mare eveniment al anului produce miliarde pentru firmele de echipament sportiv
Adidas îmbracă 12 naţionale la Campionatul Mondial, printre care Argentina, Belgia, Columbia, Germania, Rusia, şi Spania, realizând cele mai mari venituri de până acum. Oficialii Adidas consideră că vânzările din faza grupelor vor fi mai mari decât în 2014, când Cupa Mondială a avut loc în Brazilia, procentul crescând cu până la 5%.
La precedentul turneu mondial, nemţii au vândut articole în valoare de peste 2 miliarde euro. Suma cea mai mare a provenit din vânzarea mingiilor oficiale, 14 milioane de euro. Totuşi, Kasper Rorsted (Directorul Executiv al Adidas) e de părere că sumele totale vor fi mai mici decât la turneul din America de Sud.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Iohannis va fi anchetat, la inițiativa PSD, pentru cheltuielile de lux pe bani publici. Este primul președinte care, în numele „securității naționale”, a secretizat aceste cheltuieli
-
Camera Deputaţilor a adoptat proiectul de lege care permite României achiziţionarea a 32 de avioane multirol F-35
-
Secretarul general al NATO îi transmite lui Donald Trump că războiul din Ucraina reprezintă o ameninţare la adresa SUA
-
Încă o dronă a căzut azi în Republica Moldova
“Această Cupă Modială ne va aduce o sumă mai mică decât turneul din Brazilia. Chiar şi aşa, ne bucurăm că meciurile se dispută în Rusia. Ne putem promova brandul şi în această parte a Europei”, a spus acesta.
“Rivalul traditional” al lui Adidas, Nike, va încasa o sumă mai mică, de aproximativ 2 miliarde de euro.
La acest turneu final, Nike îmbracă naţionale puternice, printre care Brazilia sau Franţa. Mark Parker (Preşedintele Sportiv al Nike) a declarat că acesta este cel mai aşteptat eveniment al companiei, vânzările cunoscând un boom impresionant în perioada Cupei Mondiale. “Cupa Mondială este cel mai important moment în sport, e perioada cea mai benefică firmei”, a declarat acesta, citat cyprus-mail.com.
Situaţia în care se găseşte Nike este una paradoxală, ţinând cont de faptul că îmbracă şi Portugalia, echipa la care evoluează Cristiano Ronaldo, desemnat cel mai bun jucător la ora actuală.
ProSport a făcut un tur prin Paris pentru a vedea care sunt preţurile echipamentelor la magazinele Adidas şi Nike.
Cele mai scumpe tricouri de la Adidas
Germania (primul şi al doilea echipament): 114 euro
Spania (primul şi al doilea echipament): 114 euro
Germania (echipament portar): 92 euro
Columbia: 80 euro
Cele mai scumpe tricouri de la Nike
Brazilia - 155 euro
Brazilia (al doilea rând de achipament): 140 euro
Portugalia: 140 euro
Franţa: 140 euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO