Eurosport a lansat o campanie prin care caută comentator de fotbal în rândul fanilor

Eurosport a lansat o campanie naţională pentru a găsi cel mai bun comentator de fotbal din rândul fanilor din România, sub conceptul "Eu, comentator". Cei interesaţi trebuie să se înscrie pe site-ul comentator.eu până la data de 20 noiembrie.

Urmărește
1634 afișări
Imaginea articolului Eurosport a lansat o campanie prin care caută comentator de fotbal în rândul fanilor

Eurosport a lansat o campanie prin care caută comentator de fotbal în rândul fanilor

"Cât de des te trezeşti comentând meciurile de fotbal? Cât de priceput crezi că eşti? Dacă faci asta tot timpul, acasă, pe canapea, cu prietenii sau pur şi simplu în faţa oricărui televizor, acum ai şansa să dai lovitura cea mare şi să te faci auzit în toată ţara!", se adresează televiziunea către posibilii participanţi.

Campania lansată de Eurosport se adresează tuturor pasionaţilor de fotbal cu abilităţi de comentatori şi cu vârsta minimă de 18 ani.

Premiul acordat câştigătorului (care va fi anunţat pe 19 decembrie) va consta în prezenţa în studioul Eurosport, unde va putea comenta un meci din Premier League alături de echipa Eurosport, participarea în calitate de invitat special la o ediţie a emisiunii Premier League Magazin şi experienţa unui meci live dintre Man City vs. Man United, pe 25 februarie 2017.

Cei interesaţi să participe la competiţie trebuie să acceseze site-ul dedicat Comentator.eu (https://comentator.eu) şi să trimită un comentariu pe marginea unui material video dat, un fragment dintr-un meci din Premier League, până la data de 20 noiembrie.

Apoi, un juriu profesionist va decide cinci finalişti care se vor întrece în continuare pentru titlul de câştigător. Numele finaliştilor vor fi anunţate pe 21 noiembrie, în timpul emisiunii Premier League Magazin, dar şi pe site şi pe pagina de Facebook Eurosport (www.facebook.com/EurosportRO).

După preselecţie, cei cinci participanţi vor intra apoi într-un "cantonament" menit să desemneze marele câştigător. Astfel, în perioada 24 – 27 noiembrie, finaliştii vor parcurge o perioadă specială de pregătire, înainte de a încărca varianta finală a comentariului pe site, pe 1 decembrie. Publicul va putea vota participantul preferat în perioada 1 – 18 decembrie. Comentariul care adună cele mai multe voturi din partea publicului va fi desemnat câştigătorul competiţiei.

Numele acestuia va fi anunţat pe 19 decembrie, în timpul emisiunii Premier League Magazin.

În acelaşi timp, susţinătorii care îi votează pe finalişti vor fi recompensaţi, la rândul lor, pentru sprijinul acordat şi vor participa la o tombolă în urma căreia pot câştiga un televizor şi un sistem home cinema.

"Ştim că pasiunea românilor pentru fotbal nu are limite, indiferent dacă se află pe stadion, susţinându-şi echipa favorită, sau în faţa televizorului. Ce şansă mai bună să-şi demonstreze dragostea pentru acest sport decât aceea de a intra în rolul unui comentator, alături de experţii Eurosport? Suntem încântaţi să aducem astfel experienţa Premier League mai aproape de fanii Eurosport din România, după ce am achiziţionat drepturile de difuzare a Premier League în exclusivitate pentru această piaţă, până în 2019. Aşteptăm cu mare nerăbdare să îl cunoaştem pe următorul comentator de excepţie!", a declarat Victoria Davies, VP, Country Manager Discovery şi Eurosport CEE.

Arnold Cobilanschi, Directorul de Producţie pentru biroul Eurosport din România şi unul dintre membrii juriului, a declarat: "Trebuie să fii bine pregătit, să oferi informaţii corecte şi să poţi adăuga detalii interesante fără să deviezi de la ideea principală. Un bun comentator trebuie să completeze natural jocul, să-i adauge 'sare şi piper', fără să-l încarce excesiv. Mai mult decât orice, această meserie înseamnă pasiune!".

Eurosport are prin canalele sale, Eurosport 1, Eurosport 2 şi Eurosportnews, un total de 236 de milioane de abonaţi, din 93 de ţări din Europa, zona Asia-Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu.

Eurosport.com este destinaţia online nr.1 în Europa în materie de sport, cu până la 14 milioane de vizitatori unici în medie pe lună. Eurosport Player oferă acces nelimitat la cele mai importante competiţii sportive din calendar, este disponibil oricând, pe orice dispozitiv, în 52 de ţări. Eurosport Events este divizia specializată în administrarea şi promovarea evenimentelor sportive internaţionale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi corporate.eurosport.com.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici