- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (19.12.2013, 18:07)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Eurosport este interesat de Liga I. Reprezentanţii televiziunii s-au întâlnit cu Gino Iorgulescu
Grupul Eurosport este interesat să îşi diversifice conţinutul pe piaţa TV din România, în special în privinţa competiţiilor fotbalistice - inclusiv meciurile din Liga I, fapt pentru care reprezentanţii televiziunii s-au întâlnit, miercuri, cu Gino Iorgulescu, preşedintele LPF.
Urmărește
372 afișări
Gino Iorgulescu (Imagine: Bogdan Iordache/ Mediafax Foto)
Informaţia a fost făcută publică de Valentin Macovescu, director de Relaţii Internaţionale al Eurosport SAS, joi, la Bucureşti, la o întâlnire cu presa din România în care a prezentat planurile grupului Eurosport în următorul an pe piaţa audiovizualului românesc.
"Anul viitor, în 2014, se împlinesc 25 de ani de la înfiinţarea Eurosport şi logoul nostru va fi «We live for live» (Trăim pentru direct, n.r.). Meseria noastră este sportul în direct. Anul 2014 coincide şi cu, poate, o implicare mai mare a acţionarului nostru Discovery în grupul Eurosport. Discuţiile continuă cu acţionarul majoritar (grupul media francez TF1, n.r.), dar 2014 va fi anul în care ne gândim să dezvoltăm din ce în ce mai mult conţinutul numai pentru teritoriul României, cu produse de afară pentru România sau cu produse din România pentru România. Dezvoltarea conţinutului, îmbunătăţirea conţinutului este axa noastră prioritară pentru 2014 şi, în principal, avem în vedere fotbalul, pentru că ne-am dat seama şi ştim că fotbalul este cerinţa telespectatorilor şi a partenerilor noştri din România", a spus Valentin Macovescu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Elon Musk pune CCR la zid: „Cum poate un judecător să anuleze alegerile și să nu fie dictator?”
-
Parchetul de pe lângă ÎCCJ s-a sesizat din oficiu în urma scandalului din Parlament
-
Atacul din Germania. Ce ştim până acum despre atacul de la piaţa de Crăciun din Germania. Detalii despre atacator
-
Războiul din Ucraina. Dronele ucrainene lovesc adânc în inima Rusia. Trupele Moscovei avansează în regiunea Doneţk
În acest sens, Valentin Macovescu a spus că s-a întâlnit, miercuri, cu Gino Iorgulescu, preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF). La întâlnire a participat şi Laurent Prud'Homme, directorul de achiziţii de drepturi al grupului Eurosport.
"Am avut o întâlnire ieri cu Gino Iorgulescu, în care i-am prezentat grupul Eurosport din toate punctele de vedere. El ne-a ascultat foarte interesat. Întâlnirea a avut loc la iniţiativa ambelor părţi (...) Ne-am interesat de cum se va desfăşura tender-ul (oferta, n.r.) pentru drepturile Ligii I de fotbal, după terminarea contractului actual (...) Discuţiile continuă, am avut idei foarte interesante împreună, am discutat despre expunerea campionatului român de fotbal în străinătate, pentru că este cunoscut doar aici. Noi, fiind un canal paneuropean şi mondial, putem face cunoscut fotbalul românesc în afară", a spus Valentin Macovescu.
Întrebat dacă grupul Eurosport este interesat să participe la o licitaţie, în cazul în care LPF va organiza una pentru acordarea drepturilor de difuzare a meciurilor de fotbal din Liga I, Valentin Macovescu a spus că Eurosport ia în considerare acest lucru, însă deocamdată nu a fost stabilită modalitatea prin care vor fi acordate aceste drepturi.
Macovescu a spus că grupul Eurosport este deschis la orice variantă pentru a prelua drepturile de difuzare, inclusiv la încheierea de parteneriate. "Urmărim atent şi suntem un actor pe piaţă care se interesează de toate oportunităţile", a spus Macovescu.
Totodată, Valentin Macovescu a vorbit despre jocurile echipei naţionale a României. "Jocurile echipei naţionale ne interesează, pentru că fac parte dintr-un interes major şi este o coeziune în jurul echipei naţionale (...) Dar ne interesează şi alte sporturi, există interesul pentru echipa naţională de handbal, pentru kickboxing (...) Avem drepturile pentru superkombat şi pentru raliul Sibiului", a explicat Macovescu.
"Conţinutul este ţinta noastră principală. Vrem să îmbunătăţim conţinutul pe care canalele noastre le oferă pentru teritoriul României. Şi punem accentul în special pe fotbal, pentru că ne-am dat seama că clienţii noştri, telespectatorii, sunt în principal interesaţi de fotbal în România", a spus Valentin Macovescu.
De asemenea, el a amintit că Eurosport a prelungit contractul exclusiv pentru difuzarea turneului de tenis de la Roland Garros până în 2021, dar şi contractul pentru difuzarea meciurilor de fotbal din Bundesliga, în exclusivitate în România.
"Ne gândim din ce în ce mai mult, discutăm cu Discovery, să mergem spre produse numai pentru România. De ce să nu aducem alte drepturi din afară să fie difuzate numai pentru România?", a spus Valentin Macovescu, precizând că, în următoarea perioadă, grupul Eurosport va face un anunţ.
Răspunzând unor întrebări în acest sens, Macovescu a spus doar: "S-ar putea să fie un campionat de fotbal". El nu a dorit însă să precizeze dacă este sau nu vorba despre meciurile din Premier League.
Pe de altă parte, odată cu diversificarea conţinutului în România, grupul Eurosport are în vedere şi vânzarea de spaţiu publicitar. "Odată ce există un produs numai pentru România, partea cu publicitatea este un pas logic", a spus Macovescu.
Grupul Eurosport este prezent pe piaţa audiovizualului românesc cu televiziunile Eurosport şi Eurosport 2, fiecare dintre acestea având peste 5 milioane de abonaţi, regăsindu-se în ofertele marilor operatori de cablu şi DTH din România.
Potrivit lui Valentin Macovescu, reprezentanţii Eurosport poartă "discuţii continue" cu marii operatori de cablu din România, inclusiv cu RCS&RDS, pentru prelungirea contractelor de distribuţie a televiziunilor din portofoliul grupului.
"Parteneriatele noastre sunt de lungă durată şi sperăm că toate acţiunile noastre sunt pozitive", a mai spus Macovescu. Acesta nu a dezvăluit când va expira contractul dintre Eurosport şi RCS&RDS, precizând doar că cele două companii discută de mai multe luni în vederea continuării colaborării.
Grupul Eurosport, cea mai importantă platformă multimedia de sport din Europa, s-a lansat în 1989 şi este deţinut majoritar (80%) de grupul media francez TF1 şi minoritar (20%) de Discovery Communications. În prezent, Eurosport ajunge în 131 de milioane de case din 54 de ţări. În limba română, televiziunea Eurosport s-a lansat în 1997. În ianuarie 2005, s-a lansat Eurosport 2, iar în mai 2008 a debutat Eurosport în High Definition.
Citește pe alephnews.ro: Un incendiu puternic a izbucnit în Sectorul 1 din București. Oamenii au primit mesaje RO-Alert din cauza degajărilor mari de fum
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Decizie fără precedent: Săptămâna de lucru scade la numai 4 zile, pentru a da posibilitatea oamenilor să se întâlnească, să fie relaxaţi şi să crească natalitatea
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Vă mai amintiți de Ligia Hoka de la Frumusețe pe muchie de cuțit? I se spunea că seamănă cu Sharon Stone, după transformare, iar acum…
CANCAN.RO
Care sunt cele mai SĂNĂTOASE alimente de pe masa de Crăciun. Specialist în nutriție: „PIFTIA și șoriciul nu au multe calorii”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe