- Home
- Sport
- LONDRA, (09.02.2014, 16:03)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Jocurile Olimpice de la Soci: Mai multe companii media din lume şi-au modificat logourile pentru a susţine persoanele gay
Mai multe companii de media din întreaga lume şi-au modificat logourile începând de vineri, când la Soci au debutat Jocurile Olimpice de iarnă, introducând în siglele lor culorile curcubeului, un simbol al comunităţii LGBT (lesbiene, gay, bisexuali şi transsexuali).
Urmărește
207 afișări
Jocurile Olimpice de la Soci: Mai multe companii media din lume şi-au modificat logourile pentru a susţine persoanele gay (Imagine: www.theguardian.com)
Potrivit huffingtonpost.com, debutul Jocurilor Olimpice de la Soci a determinat crearea unui nou trend în media - culorile curcubeului au fost incluse în logourile şi siglele unor mari companii de media, în special din Marea Britanie.
Astfel, The Guardian, una dintre cele mai importante publicaţii britanice, a fost unul dintre titlurile care şi-au modificat vineri logourile în semn de susţinere a drepturilor persoanelor gay. În cazul logoului The Guardian, care în mod curent este negru, litera "G" a fost animată de culorile curcubeului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Rusia înarmează trupele nord-coreene cu arme de infanterie la frontiera cu Ucraina
-
Noi percheziţii în R. Moldova: Gruparea „ŞOR” oferă oamenilor bani pentru a-l vota pe Stoianoglo
-
Kemi Badenoch, noul lider al Partidului Conservator din Marea Britanie
-
Inundaţii în Spania. Premierul anunţă cea mai mare desfăşurare militară pe timp de pace. 211 morţi
Şi televiziunea britanică Channel 4 şi-a modificat în culorile curcubeului sigla sa clasică, în alb şi negru, pe care a adoptat-o în anii 1990.
Revista britanică New Statesman şi-a modificat logoul de pe contul său oficial de pe reţeaua Twitter, literele "NS" fiind rescrise în culorile curcubeului.
Totodată, theguardian.com remarcă faptul că printr-o coincidenţă fericită logoul reţelei de televiziune NBC are în mod curent în componenţa sa culorile curcubeului.
Pe de altă parte, motorul de căutare Google şi-a modificat, vineri, logoul, pentru a marca debutul Jocurilor Olimpice de la Soci. Prin noul logo, Google milita la rândul său pentru drepturile persoanelor gay, acesta fiind vizibil la nivel mondial, inclusiv în Rusia, o ţară care s-a confruntat cu numeroase proteste din cauza legislaţiei anti-gay.
Citeşte şi:
Noul logo al Google dedicat Jocurilor Olimpice, vizibil şi în Rusia, militează pentru drepturile persoanelor gay
De asemenea, pe motorul de căutare al Google a fost publicat un text din Carta Jocurilor Olimpice: "A practica sport este un drept al omului. Fiecare individ trebuie să aibă posibilitatea de a face sport, fără discriminări de orice fel şi în spiritul Jocurilor Olimpice, care înseamnă înţelegere reciprocă în spiritul prieteniei, al solidarităţii şi al fair play-ului".
Legea promulgată în iunie 2013 de preşedintele Rusiei, Vladimir Putin, care pedepseşte cu amendă şi închisoare "propaganda" homosexuală în faţa minorilor, a suscitat critici vehemente, mai ales în Occident.
Miercuri, în timp ce flacăra olimpică sosea la Soci, ONG-ul de apărare a drepturilor LGBT (lesbiene, gay, bisexuali şi transsexuali) All Out a organizat manifestaţii în 19 oraşe din toată lumea, de la New York, Melbourne până la Paris şi Sankt Petersburg, îndemnând sponsorii Jocurilor Olimpice să "rupă tăcerea faţă de legile anti-gay din Rusia".
În timpul discursului pe care l-a ţinut marţi la Soci, preşedintele Comitetului Internaţional Olimpic (CIO), Thomas Bach, a declarat că toată lumea ar trebui să lupte împotriva "discriminărilor pe baza (...) orientării sexuale sau a prejudecăţilor de orice natură".
Cu toate acestea, sportul nu ar trebui să fie "o tribună pentru disidenţele politice sau pentru încercările de a aduce în discuţie motive de contestare politică internă sau externă", a precizat Thomas Bach.
Cea de-a XXII-a ediţie a Jocurilor Olimpice de iarnă a debutat oficial vineri la Soci şi se va încheia pe 24 februarie.
Citește pe alephnews.ro: Statele Unite își întăresc prezența militară în Orientul Mijlociu. Pentagonul anunță că mai multe bombardiere și nave de război americane sunt pe drum
Citește pe www.zf.ro: A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Citește pe www.zf.ro: Firma din România care face bani din ce aruncă românii la coş a deschis cea mai modernă fabrică din UE
Citește și: Noul logo al Google dedicat Jocurilor Olimpice, vizibil şi în Rusia, militează pentru drepturile persoanelor gay
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Satul strămoșesc al Kamalei Harris urmărește cu mândrie alegerile SUA. Cum o numesc localnicii pe candidată
A fost prezentat tractorul produs de RURIS Craiova. Cum arată tractorul românesc, cu preţuri între 3.000 şi 5.000 de euro
Incă un gigant se clatină după ce a raportat cea mai mare pierdere din istoria de 56 de ani a companiei, Este vorba de un minus de 16,6 mld. dolari în ultimul trimestru
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce veste despre manechinul de 44 de ani care și-a părăsit soțul milionar pentru antrenorul personal
PROSPORT.RO
Vedeta din România pe care puțini și-o amintesc! Mama ei e disperată: fiica a renunțat la TV și a căzut pradă substanțelor interzise
CANCAN.RO
Calvar nesfârșit pentru românca întemnițată în China din 2017. ”Dacă nu ai spălat bine podeaua, nu mai ai dreptul la hrană suplimentară din banii tăi”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe