Nissan va sponsoriza Liga Campionilor timp de patru ani

Grupul japonez Nissan a anunţat, luni, că va sponsoriza Liga Campionilor în următoarele patru sezoane pentru a populariza imaginea sa în Europa unde vrea să devină numărul 1 în rândul constructorilor asiatici de automobile.

Urmărește
82 afișări
Imaginea articolului Nissan va sponsoriza Liga Campionilor timp de patru ani

Nissan va sponsoriza Liga Campionilor timp de patru ani (Imagine: Mediafax Foto / AFP)

Firma cu sediul la Yokohama nu a furnizat valoarea contractului, dar a subliniat că este vorba de "cel mai mare acord de sponsorizare din istoria sa".

"Creşterea europeană este importantă pentru Nissan şi alături de UEFA credem că am găsit partenerul ideal pentru a ne ajuta în realizarea obiectivului nostru de a deveni primul constructor asiatic de automobile în Europa până în 2016", a subliniat Bastien Schupp, vicepreşedinte de marketing la Nissan Europe.

Constructorul a subliniat că Liga Campionilor atrage o audienţă cumulată mai mare de patru miliarde de telespectatori în fiecare an şi a precizat că acordul vizează şi Supercupa Europei, care deschide sezonul fotbalului european.

Nissan a vândut 5,1 milioane de vehicule în lume în 2013 şi alături de partenerii săi, Renault şi Avtovaz, constituie al patrulea grup mondial în acest sector.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici