Piloţii, antreprenorii şi pompierii, printre cei mai doriţi bărbaţi pentru întâlniri romantice

Piloţii, oamenii de afaceri şi pompierii se numără printre cei mai doriţi bărbaţi pentru întâlniri romantice, în timp ce ei preferă în principal fizioterapeute, femei care se ocupă cu designeul de interior şi antreprenoare, potrivit informaţiilor făcute publice de reţeaua online Tinder.

Urmărește
382 afișări
Imaginea articolului Piloţii, antreprenorii şi pompierii, printre cei mai doriţi bărbaţi pentru întâlniri romantice

Piloţii, antreprenorii şi pompierii, printre cei mai doriţi bărbaţi pentru întâlniri romantice (Imagine: Shutterstock/ Mediafax Foto)

Totodată, profesorii şi modelele se claseză pe poziţii bune, la bărbaţi şi femei deopotrivă, în lista de 15 profesii preferate de utilizatorii reţelei de socializare online Tinder, în ultimele trei luni.

Pe următoarele poziţii în top sunt profesii precum doctor, realizator TV sau radio, profesor, inginer, model, paramedic, student, avocat, antrenor de fitness, consilier financiar, poliţist, militar (pentru bărbaţi) şi reprezentant în domeniul relaţiilor publice, profesor, student, logoped, manager de reţele de socializare, fotomodel, asistentă de stomatologie, asistentă medicală, stewardesă, antrenor de fitness şi agent imobiliar (pentru femei), potrivit The Telegraph.

Deşi aplicaţia de mobil Tinder, ce facilitează în mod distractiv interacţiunea online dintre oameni, se concentreză mai mult pe aspectul fizic al persoanelor, profesia poate, de asemenea, atrage atenţia utilizatorilor.

Aplicaţia destinată întâlnirilor şi întemeierii unor relaţii a prezentat în noiembrie o versiune care le permite utilizatorilor să includă profesia şi informaţiile despre educaţie în configurarea profilului de pe reţeaua Tinder. Reprezentanţii reţelei Tinder susţin că profesia şi educaţia atrag mai multe întâlniri decât simpla fotografie.

"Integrarea informaţiilor despre educaţie şi profesie a fost cerută de cei care au profil Tinder, pentru a permite utilizatorilor să facă alegeri în cunoştinţă de cauză. Am observat că profilurile ce au inclus aceste informaţii sunt mai populare şi, ipotetic, vor avea mai multe cereri de întâlnire", au mai spus reprezentanţii Tinder.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici