- Home
- Stirile zilei
- BUCUREŞTI, (08.01.2019, 20:23)
- Departamentul Economic
Noul şef DACIA anunţă câte noi locuri de muncă intenţionează să creeze
Investiţii de cel puţin 100 mil. euro, prima creştere a capacităţii de producţie din ultimul deceniu, planuri pentru 300 de noi angajaţi şi lansarea unui nou motor care ar putea duce businessul Dacia la peste 6 mld. euro sunt temele de pe agenda noului director general al Dacia, Christophe Dridi.
Urmărește
1859 afișări
Noul şef DACIA anunţă câţi noi oameni intenţionează să angajeze
Noul director general al Automobile Dacia spune, într-un interviu acordat Ziarului Financiar, că principalul avantaj al României îl reprezintă nivelul instruirii oamenilor şi faptul că aici grupul francez deţine întreg lanţul, de la proiectare la producţie şi vânzare.
„Am lucrat în Franţa, Maroc, Mexic, Japonia, iar în România am întâlnit locul cu cele mai bune talente. În plus, aici avem tot lanţul, de la design, inginerie, testare, producţie de maşini şi componente, cel mai mare centru logistic şi divizie comercială“, a spus Christophe Dridi.
El a preluat conducerea Automobile Dacia în luna decembrie a anului trecut, după un interimat asigurat de Jerome Olive Alliance Regional SVP Manufacturing Process Engineering & Supply Chain Eurasia Region, care anterior a mai deţinut conducerea Dacia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrativa PSD-PNL s-a degradat în ultimul hal! Deciziile importante ale României vor fi votate de UDMR
-
Coreea de Sud va discuta cu Kievul despre transferul soldaţilor nord-coreeni capturaţi
-
Liderul Transnistriei vizitează Moscova în contextul crizei energetice
-
Premierul Franţei: Trebuie să rămânem fermi în faţa „noii dezordini mondiale” întruchipate de Musk
Christophe Dridi a venit la conducerea celei mai mari companii de pe plan local cu misiunea de a demara cea mai puternică expansiune a uzinei din ultimii ani. Grupul Renault a refuzat ani la rând să extindă capacitatea uzinei Dacia dincolo de pragul de 350.000 de unităţi, dar la finalul anului trecut a anunţat oficial că va duce producţia la 406.000 de unităţi pe an, iar acest lucru se va întâmpla până la finalul anului 2020, odată cu reînnoirea gamei. Spre exemplu, anul viitor ar trebui să se lanseze noile generaţii Logan şi Sandero, iar la finalul anului 2021 este aşteptat Duster facelift.
„Vom creşte capacitatea de producţie a uzinei de la Mioveni de la 350.000 de maşini în prezent, la 406.000 de unităţi până în 2020. Am demarat deja investiţiile de peste 100 mil. euro, din care 25 mil. euro reprezintă ajutor de stat. Planul este să angajăm încă 300 de noi angajaţi. La capacitatea de 406.000 de unităţi vom ajunge la sfârşitul anului 2020, început de 2021. Când va ajunge producţia efectivă la acel nivel, va depinde de clienţi“, a spus Christophe Dridi.
Managerul francez preia conducerea Dacia în cea mai agitată perioadă a Renault. Pe de-o parte pe plan internaţional Carlos Ghosn, artizanul Alianţei Renault-Nissan, a fost reţinut în data de 19 noiembrie la Tokio, fiind acuzat de fraudă. De partea cealaltă, pe plan local uzina lansa în producţie SUV-ul Duster cu noul motor de 1,3 litri TCe realizat de Renault împreună cu Daimler, un alt nou motor de un litru a intrat în producţie la Mioveni.
„Activitatea din România este concentrată asupra producţiei de aici şi asupra celor aproape 18.000 de angajaţi de pe platforma de la Mioveni“, a fost singurul comentariu pe care Christophe Dridi l-a făcut întrebat fiind de situaţia externă cu care se confruntă Alianţa Renault-Nissan.
Pe plan local însă, Dridi are în continuare misiunea de a convinge guvernul să se concentreze pe investiţiile în infrastructura rutieră şi feroviară, în condiţiile în care în 2018 s-au inaugurat numai 60 km de autostradă, după cei 15 km în 2017 şi nimic în 2016.
„Principalul dezavantaj îl reprezintă infrastructura, iar acest aspect reprezintă o mare problemă pentru noi. Noi vom creşte capacitatea de la 350.000 la 406.000 de maşini anual. În acest moment avem 2.200 de camioane care vin şi pleacă de la uzină săptămânal. Creşterea capacităţii înseamnă şi o creştere a numărului camioanelor cu 15%, adică la 2.530. Este foarte important pentru România şi economia locală să vedem un salt pe infrastructură“.
Citește pe alephnews.ro: Trăim mai mult, dar mai prost. Speranța de viață în România a ajuns la 75,1 ani. Vârsta medie până la care trăim sănătos este de 59 de ani
Citește pe www.zf.ro: În timp ce gazul din Marea Neagră deja a început să se vândă, România are o listă de 22 de centrale de energie care vor avea nevoie de peste 8 mld. metri cubi pe an, cam cât se va scoate anual din Neptun Deep. Care este stadiul pe fiecare proiect?
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cele mai vechi business-uri din lume. În România, companiile se bat să câştige loc
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum ar arăta viaţa fără asigurări: câţi bani ar trebui să scoată din buzunar un român fără asigurare de călătorie şi sănătate
Ţara care nu mai vrea să le cumpere străinii casele. Guvernul a impus taxe uriaşe pentru persoanele din afara UE care vin să cumpere proprietăţi
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Cu cât se vinde o monedă de 5 lei pe OLX, în 2025. Poate fi o „comoară” pentru colecționari!
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:46
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1056. Coreea de Sud va discuta cu Kievul despre transferul soldaţilor nord-coreeni capturaţi / NATO lansează o operaţiune navală pentru protejarea infrastructurii din Marea Baltică / Un nou atac cu dronă a avariat o instalaţie industrială din regiunea Saratov din Rusia
-
ieri, 22:42
Tudorel Toader: Eu cred că ar trebui să poată candida Călin Georgescu