TikTok lucrează la modalităţi de a evalua şi restricţiona conţinutul în funcţie de vârstă, scopul acestora fiind acela de a împiedica conţinutul pentru adulţi să ajungă la utilizatorii adolescenţi ai aplicaţiei, a declarat compania într-un briefing de presă.
TikTok, aplicaţia care a explodat în popularitate în rândul adolescenţilor în ultimii ani, a declarat că derulează un test prin care conţinutul evaluat pentru adulţi să fie restricţionat pentru conturile ce aparţin utilizatorilor mai tineri, fie la recomandarea altor utilizatori, fie chiar de către părinţii şi tutorii celor mici.
Compania, deţinută de titanul tehnologic chinez ByteDance, a spus că se bazează pe tipurile de standarde de evaluare a conţinutului deja folosite pentru filme şi jocuri, notează Reuters. Aceasta a mai precizat că va testa şi o modalitate destinată strict creatorilor de conţinut care vor trebui să specifice dacă doresc ca videoclipurile lor să fie vizionate doar de publicul mai în vârstă.
Recent, reţelele de socializare au fost analizate cu privire la abordările lor ce ţin de bunăstarea şi siguranţa utilizatorilor mai tineri. Meta Platforms Inc., compania mamă a Facebook, Instagram şi WhatsApp, a fost aspru criticată de parlamentarii americani din cauza planului său de a introduce o versiune de Instagram pentru copii.