Prima pagină » Economic » Audi şi Porsche îşi vor extinde reţeaua de vânzări în ţările emergente

Audi şi Porsche îşi vor extinde reţeaua de vânzări în ţările emergente

Producătorii germani ai maşinilor de lux Audi şi Porsche vor să-şi extindă reţeaua de dealeri în statele emergente, pentru a profita de creşterile înregistrate de aceste pieţe şi pentru a-şi micşora distanţa faţă de competitori, transmite Reuters.
Audi şi Porsche îşi vor extinde reţeaua de vânzări în ţările emergente
04 nov. 2007, 15:18, Economic

Directorul de vânzări al Audi, Ralph Weyler, a afirmat că numărul de showroom-uri la nivel mondial va creşte de la 2.700 de unităţi în prezent, la 3.000 până în 2011.

"Avem nevoie de această densitate pentru a ne atinge obiectivul anual de vânzări de 1,5 milioane de vehicule", a declarat Weyler pentru o revistă auto din Germania.

Astfel, Audi, divizia de lux a grupului Volkswagen, va avea acelaşi număr de showroom-uri ca şi concurentul BMW, care nu vizează dezvoltarea unei reţele de distribuţie peste nivelul de 3.000 de puncte de vânzare.

Totodată, Porsche vrea să dezvolte reţeaua de distribuţie şi în zonele unde producătorul de automobile nu este prezent, prin deschiderea de noi showroom-uri.

"Vrem să ne extindem reţeaua de la 650 de dealeri în prezent, la peste 700 în următorii zece ani, în principal pe pieţele cu un ritm rapid de dezvoltare, precum China, India şi Rusia", a afirmat directorul de vânzări al Porsche, Klaus Berning.

Berning estimează că Porsche va vinde, în acest an, peste 3.500 de vehicule în China şi că, în maxim cinci ani, această ţară ar putea deveni cea mai mare piaţă pentru producătorul german de automobile.