Prima pagină » Cultură-Media » „România, te iubesc! ” a fost lider de audienţă de la prima ediţie a sezonului al zecelea

„România, te iubesc! ” a fost lider de audienţă de la prima ediţie a sezonului al zecelea

Cel de-al zecelea sezon al emisiunii "România, te iubesc!" a debutat cu dreptul, prima ediţie difuzată duminică la Pro TV fiind lider de audienţă, informează televiziunea.

Telespectatorii Pro TV au aşteptat cu nerăbdare noul sezon al emisiunii „România, te iubesc!”, iar prima ediţie, difuzată duminică, în intervalul orar 18:00 – 18:58, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public.

În minutul de aur al emisiunii, 18:56, aproape 3.000.000 de telespectatori de la nivelul întregii ţări urmăreau anchetele realizate de corespondentul Ştirilor Pro TV Rareş Năstase – „Joaca de-a războiul” şi „Eşec de miliarde”.

La nivelul întregii ţări, Pro TV a înregistrat, în medie, 8 puncte de rating şi 15,1 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al doilea, avea 5,7 puncte de rating şi 10,8% cotă de piaţă.

Pro TV a fost numărul 1 şi pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani şi a obţinut, în medie, 7,2 puncte de rating şi 16,9% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, clasată tot pe locul al doilea, cu un rating de 6 puncte şi 14,2 procente din cota de piaţă. Imbatabil a fost Pro TV şi pe publicul din mediul urban, unde a condus cu 6,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13,7 procente.