Primul magazin monobrand La Perla din România, situat pe Calea Victoriei din Bucureşti, are o suprafaţă de 68 de metri pătraţi şi o bază de peste 400 de clienţi fideli. Valoarea medie a bonului de cumpărături este de circa 800 de euro, se arată într-un comunicat al firmei.
„Suntem de un an pe piaţă şi încă ne sosesc clienţi noi în magazin. Unii dintre ei cunosc bine brandul, dar sunt destui şi cei pe care îi consiliem noi, acum, să-l descopere. O dovadă clară că era nevoie de un astfel de brand în România este bilanţul anual: rezultat financiar bun într-un context economic foarte dificil”, a declarat Camelia Tomoiagă, manager La Perla România.
Brandul italian La Perla a intrat în România, în franciză, la sfârşitul lunii februarie 2012.
Potrivit companiei, La Perla este un lider mondial pe segmentul de lenjerie şi articole de plajă, cu peste 220 magazine la nivel mondial, dintre care 70 de francize, şi venituri de 120 de milioane de euro în 2011.