În 2012, magazinul a avut venituri de 3,6 milioane euro.
„2013 a fost un an al transformărilor, un an în care elefant.ro a reuşit să se transforme (…) din cea mai mare librărie online într-un mall care oferă peste 130.000 de produse destinate familiilor. 2014 va fi cu siguranţă un an de creştere, mai ales pe fondul diversificării gamei de produse şi a serviciilor post-vânzare”, a declarat directorul general al elefant.ro, Dan Vidraşcu.
Vânzările de carte şi eBooks (cărţi în format electronic) au contribuit cel mai mult la cifra de afaceri a elefant.ro, categoriile de produse recent lansate având însă creşteri peste media pieţei în fiecare lună.
„Datorită performanţelor înregistarte în 2013, elefant.ro a reuşit să ajungă la o pondere de 8-10% din piaţa naţională de carte cifrată la 50-60 de milioane de euro. În segmentul de carte digitală, prin cele peste 3.000 de titluri oferite online, elefant.ro a ajuns să deţină peste 80% din piaţa de eBooks”, se spune în comunicat.
În prezent, elefant.ro are 300.000 de clienţi activi.