„Acţiunea cea mai urgentă este de a finaliza utilarea unei clinici din Barbados, unde vor fi trataţi bolnavii de cancer„, a spus cântăreaţa, originară din această insulă din Caraibe.
Pentru lansarea colecţiei sale de tricouri, Rihanna a colaborat cu compania Hard Rock International, care i-a înmânat, joi, un cec în valoare de 200.000 de dolari pentru fundaţie.
„Banii vor fi bine folosiţi. Nu avem niciodată destui bani pentru cauzele care merită”, a adăugat Rihanna.
La întrebarea unui jurnalist dacă artista R&B intenţionează să se lanseze în lumea modei, Rihanna a sugerat că această colecţie nu va fi singura: „Fac lucrurile cu pasiune, iar moda este una dintre pasiunile mele. Pare un clişeu, dar este adevărat. O să mă implic în acest domeniu şi voi face lucrurile cu toată seriozitatea„.
Cel mai recent album al Rihannei, „Unapologetic”, a fost lansat în 2012, an în care colaborat cu Eminem pentru hitul „Monster”, de pe albumul acestuia „The Marshall Mathers LP 2”. La începutul acestui an, Rihanna a colaborat cu Shakira pentru melodia „Can’t Remember to Forget You”, de pe albumul în pregătire al cântăreţei de origine columbiană, intitulat „Shakira”.
De asemenea, Rihanna va porni, în august, într-un mini-turneu în Statele Unite, împreună cu Eminem, pentru a susţine o serie de concerte în New York, Los Angeles şi Detroit.
Rihanna şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single devenit nr.1 a fost piesa „S.O.S.”. Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: „Umbrella”, „Take a Bow” şi „Disturbia”. Înainte de „Loud”, din 2010, cântăreaţa a lansat albumul „Rated R”, în noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt „Talk That Talk” (2011) şi „Unapologetic” (2012). Albumele sale s-au vândut în peste 120 de milioane de exemplare pe plan mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu şapte premii Grammy.