Evaluată la 170,276 miliarde de dolari, Apple şi-a mărit valoarea brandului cu 43%, în timp ce Google a înregistrat o creştere de 12%, la 120,314 miliarde de dolari.
Primele 10 poziţii sunt completate, în ordine, de Coca-Cola, Microsoft, IBM, Toyota, Samsung, General Electric, McDonald’s şi Amazon, care a intrat pentru prima oară în top 10, cu o valoare a brandului de 37,948 miliarde de dolari.
Alte cinci branduri au intrat pentru prima oară în top 100 de branduri, respectiv Lego (locul 82), PayPal (97), MINI (98), Moet&Chandon (99) şi Lenovo (100).
Lenovo este al doilea brand din China care figurează în topul Interbrand. Primul a fost Huawei (locul 88),care a intrat în clasament în 2014.
Topul din acest an este dominat de companiile IT şi auto, care ocupă împreună 28 de poziţii. Brandurile companiilor din sectorul tehnologic reunesc peste o treime din acest top, respectiv 22,6% din valoarea cumulată a celor 100 de branduri.
Cele mai mari creşteri ale valorii brandului au fost înregistrate de Facebook (locul 23, +54%), Apple (locul 1, +43%), Amazon (locul 10, +29%), Hermes (locul 41, +22%) şi Nissan (locul 49, +19%).
La realizarea clasamentului, Interbrand a luat în considerare o serie de factori precum performanţele financiare, puterea brandului de a influenţa consumatorii şi capacitatea de a impune preţuri ridicate.