Prima pagină » Economic » BLACK FRIDAY 2015: EvoMAG a vândut produse de peste un milion de euro, 55% din totalul scos la vânzare

BLACK FRIDAY 2015: EvoMAG a vândut produse de peste un milion de euro, 55% din totalul scos la vânzare

Retailerul online evoMAG a vândut aproximativ 55% dintre cele 24.000 de produse scoase la vânzare cu ocazia Black Friday, valoarea acestora fiind de puţin peste un milion de euro, a declarat pentru MEDIAFAX Mihai Pătraşcu, managerul general al companiei.
BLACK FRIDAY 2015: EvoMAG a vândut produse de peste un milion de euro, 55% din totalul scos la vânzare

Cele mai mari vânzări au fost înregistrate de către telefoanele mobile, laptopuri şi componentele PC.

În prima parte a zilei de BLACK FRIDAY, evoMAG a avut 300.000 de vizitatori unici.

Watchshop.ro, parte a grupului evoMAG, a vândut aproape 1.000 de ceasuri în valoare totală de peste 350.000 de lei, estimările reprezentanţilor site-ului arătând încasări de peste un milion de lei până la finalul zilei. Cel mai scump ceas achiziţionat a costat 7.000 de lei, acesta fiind redus de la 12.000 de lei.

„În partea a doua a zilei aşteptăm comenzile mai mari ca valoare, când clienţii mai calculaţi vor intra să comande”, a declarat Mihai Bisnel, reprezentant al departamentului de marketing.

Până la ora 12.00 pe site-ul Watchshop.ro intraseră aproximativ 70.000 de utilizatori unici.