Animalele de companie primesc de la 2.000 de dolari în sus, după ce depăşesc pragul de 100.000 de urmăritori. Conturile cu peste 150-200.000 de fani pot cere peste 3.000 de dolari pentru un eveniment, potrivit Business Magazin.
Să administrezi un cont de Instagram nu este foarte uşor, iar unii dintre stăpânii câinilor au renunţat la joburile lor pentru a se ocupa full-time de animalele lor de companie.
Un exemplu de succes este „Boo the Pomeranian”, care are peste 17 milioane de fani pe Facebook, despre care s-au scris trei cărţi, există o linie de jucării inspirate de Boo şi are mai multe contracte de publicitate cu firme precum Crocs, Department 56 sau Bentex Group.
„Oamenii care au conturi cu peste jumătate de milion de fani câştigă foarte mulţi bani”, a declarat Katie Sturino, care deţine un câine, Toast, ce are aproape 350.000 de fani pe Instagram. Toast a devenit imaginea brandului de ochelari Karen Walker şi apărut într-o fotografie promoţională pentru site-ul Zola, purtând un lănţişor de diamante în valoare de 139.000 de dolari.
Un alt exemplu este Bodhi care a câştigat popularitate în industria de fashion pentru bărbaţi. Bodhi are peste 250.000 de urmăritori pe Instagram şi a apărut în campanii promoţionale pentru Coach, Ted Baker, Slavatore Ferragamo sau Asos. Stăpânii acestuia susţin că au un venit constant de 15.000 de dolari pe lună, scrie Business Magazin.