Vezi mai jos GALERIE FOTO
Cele 40 de postere au fost selectate dintr-un număr de 130 expuse în cadrul unei campanii din metrou a Şcolii de Arte Vizuale din New York.
Campania de comunicare a fost una dintre cele mai longevive proiecte de artă publică din New York, respectiv şase decenii. Afişele au fost realizate de artişti legendari, pe platformele metroului de pe tot cuprinsul oraşului.
Campania a fost lansată în subteranele New York-ului în anul 1947 şi a adus un nou nivel de artă publică. În acea perioadă, metroul era dominat de reclame agresive şi postere pentru spectacolele de pe Broadway.
„Posterele reamintesc navetiştilor despre puterea artei de a surprinde, a provoca şi a inspira. Multe dintre ele includ citate precum şi
Expoziţia este inclusă în turul Noaptea Albă a Galeriilor 2016 şi este deschisă în perioada 30 septembrie – 30 noiembrie, în curtea cafenelei D’arc din Piaţa Unirii.