Mariah Carey a acuzat dificultăţile întâmpinate în performarea propriilor cântece în noaptea de Anul Nou. Apoi, purtătorul de cuvânt al Mariah Carey a acuzat că a fost totul făcut cu intenţie de către firma producătoare TV a showului. Dick Clark Productions, firma care a produs pentru TV show-ul, declară că o investigaţie de rutină a arătat că nu e implicată în defecţiunile din Times Square.
„Ca producător de evenimente de televiziune live timp de aproape 50 de ani, ne mândrim cu reputaţia noastră privind relaţiile de lungă durată cu artiştii. Sugestia că DCP, ca realizator de transmisiuni muzicale, inclusiv Music Awards din America, Billboard Music Awards, New Year’s Rockin’ Eve, precum şi Academy of Country Music Awards, ar putea compromite în mod intenţionat succesul oricărui artist este defăimătoare, scandaloasă şi absurdă” se arată într-o declarţie Dick Clark Productions.
Firma care a produs transmisia TV pentru show-ul de Revelion a mai precizat: „În cazuri foarte rare, există, desigur, erori tehnice care pot apărea la transmisiile televizate în direct, dar cu toate acestea o anchetă iniţială demonstrează faptul că Dick Clark Productions nu a avut nici o implicare în prestaţia artistică asociată cu performanţa de Anul Nou a doamnei Carey. Vrem să fie clar că avem cel mai mare respect pentru dna Carey, ca artist, şi recunoaştem contribuţia sa uriaşă în industrie „.
Carey a făcut o audienţă record. Nu doar pentru că show-ul ei s-a transmis în noaptea de Anul Nou, cât mai ales datorită prestaţiei sale, devenită viral pe internet.
Shit happens ? Have a happy and healthy new year everybody!? Here’s to making more headlines in 2017 ? pic.twitter.com/0Td8se57jr
— Mariah Carey (@MariahCarey) 1 ianuarie 2017