„Conducerea companiei unde lucrez a decis să aplice split TVA de la 1 octombrie, datorită facilităţilor. Nu am avut niciun cuvânt de spus, a trebuit să mă conformez. Este haos! Trei oameni blocaţi să ţină evidenţa strictă a plăţilor şi încasărilor. Cu trezoreria nu se putea lucra, aveam cu ei în octombrie zece telefoane pe zi în care le explicam eu ce şi cum se face“, a spus un contabil, citat de Tax Advisors, cea mai puternică comunitate de profesionişti contabili de pe Facebook.
În plus, el a mai spus că a fost nevoit să deschidă un cont la o bancă pentru ca operaţiunile să fie mai facile şi pentru că nu se poate lucra online cu Trezoreria.
„Au mai deschis în Trezorerie încă un cont intermediar, prin care trebuie să plimb sumele. Fac situaţii extracontabile pentru a-mi verifica continuu sumele TVA. La plăţile parţiale groaznic, la avansuri de asemenea. Dau telefoane inutile clienţilor ce nu aplică split pentru a le explica cum să-mi facă plăţile. Este o pierdere de timp inutilă, fără niciun efect benefic“, a declarat unul din contabilii dintr-o firmă care a aplicat TVA split de la 1 octombrie.
CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI