În fiecare zi se fotografiază purtând Chanel, Prada, Supreme sau Vans. De asemenea, ea merge la evenimentele la care merg şi alţi „influenceri” şi distribuie „meme-uri” şi citate inspiraţionale. Are peste 500.000 de fani, porecliţi „miquelites”, iar single-ul ei de debut a ajuns pe locul opt în august 2017 în clasamentul Spotify Viral. Toate bune şi frumoase, numai că ea nu există cu adevărat, potrivit Business Magazin.
Miquela Sousa este un personaj generat de calculator, iar persoana din spatele lui Sousa refuză să-şi dezvălui identitatea. Celebrităţile virtuale nu sunt ceva nou, iar cel mai la îndemână exemplu este trupa muzicală Gorillaz, o trupă cu personaje fictive create de muzicianul Damon Albarn şi artistul Jamie Hewlett.
În 2013, Marc Jacobs a creat outfit-uri pentru avatarul virtual Hatsune Miku, un star pop, creat şi animat pe calculator, în urmă cu mai bine de un deceniu, de Hiroyuki Ito, CEO al firmei japoneze Crypton Future Media.
Ascensiunea lui Miquela le oferă brandurilor o oportunitate de a se alătura avatarului virtual, care susţine că nu şi-a cumpărat audienţa, pentru a le promova produsele. Până la urmă, este important pentru branduri dacă este un avatar sau o persoană în carne şi oase?