Prima pagină » Sport » Mărcile şi gadgeturile pe care Cristiano Ronaldo le-a promovat

Mărcile şi gadgeturile pe care Cristiano Ronaldo le-a promovat

Un superstar de talia lui Cristiano Ronaldo câştigă foarte mulţi bani din salariul pe care îl primeşte de la clubul de fotbal pentru care joacă, în acest caz Real Madrid. La acesta se adaugă şi sumele uriaşe obţinute din sponsorizări şi din promovarea unor produse sau mărci.
Adrian Popa
30 iun. 2018, 18:32, Sport
Ronaldo a promovat până acum zeci de mărci. Unele dintre acestea sunt globale, precum Samsung, iar altele regionale, precum Altice. Interesul uriaş al companiilor pentru CR7 nu are cum să mire pe cineva. Vedeta echipei Portugaliei are sute de milioane de fani pe reţelele de socializare online.
 
Dintre brandurile cu care fotbalistul şi-a asociat numele, destul de multe sunt din tehnologie sau şi din acest sector. Printre acestea se numără: Samsung, ZTE/Nubia, Altice/Optimum, TAG Heuer, MEO, Panzer Glass sau Konami.
 
Unii dintre voi vă veţi întreba, poate, de ce producătorul elveţian de ceasuri de lux TAG Heuer a fost inclus în această listă. Pentru cine nu ştie, compania produce şi ceasuri inteligente, printre care modelul Modular 45 Connected Full Diamonds, în valoare de 197.000 de dolari. Acesta este cel mai scump smartwatch din lume.
 
Altice este jucătorul numărul doi pe piaţa de telecomunicaţii din Franţa, iar Konami un producător de jocuri video din Japonia. Panzer Glass oferă protecţii pentru ecranele telefoanelor, iar MEO este un conglomerat portughez tot din domeniul telecomunicaţiilor.
 
Ronaldo a apărut, în 2014, în câteva reclame pentru Pao, un gadget japonez bizar pentru antrenarea muşchilor feţei.