Fotografiile trimise de turiştii români şi străini în cadrul campaniei „Vacanţă în România” vor fi utilizate pentru a promova România ca destinaţie turistică în Europa şi pentru a demonstra că România deţine un potenţial turistic extraordinar, se arată într-un comunicat de presă remis MEDIAFAX.
„Îmi doresc să le ilustrez colegilor din Intergrupul pentru Turism (din cadrul Parlamentului European – n.r.), dar şi altora, România văzută prin ochii turiştilor, şi să îi conving astfel de rolul pe care îl poate juca ţara noastră ca lider în ceea ce priveşte turismul în regiune”, a afirmat europarlamentarul PSD, Claudia Ţapardel, potrivit sursei citate.
„Campania are ca scop promovarea României ca alternativă la destinaţiile turistice suprasaturate precum Barcelona, Paris, sau Veneţia. Astfel, turiştii vor descoperi că România oferă experienţe unice şi de neegalat, unde se găsesc adevărate comori culturale şi naturale”, mai precizează documentul de presă.
„În contexul economic şi politic actual, turismul în ţările estice poate reprezenta o parte importantă a strategiei europene pentru dezvoltare regională. În plus, pe fondul suprasaturării crescânde a unor destinaţii turistice, consider că este un moment oportun să scoatem în evidenţă faptul că ţări precum România reprezintă o alternativă atractivă pentru turişti. Îmi doresc ca ediţia de anul acesta a campaniei „Vacanţă în România” să aducă o perspectivă nouă pentru turiştii care îşi plănuiesc vacanţele anul acesta sau pe viitor”, a completat Ţapardel.