Conform unui comunicat al Municipalităţii, circulaţia tramvaielor liniilor 19, 23, 27, pe tronsonul de pe Bulevardul Camil Ressu, cuprins între Şoseaua Mihai Bravu şi Strada Dristorului, este îngreunată de circulaţia autovehiculelor care pătrund pe ampriză liniei de tramvai şi împiedică o frecvenţa de circulaţie constanţa a tramvaielor, conform graficelor Societăţii de Transportul Bucureşti.
„Prin delimitarea căii de rulare a tramvaielor, va creşte viteză de exploatare şi frecvenţa acestor mijloace de transport în comun, spre beneficiul cetăţenilor”, explică Primăria Capitalei.
Lungimea totală a traseului delimitat este de 250 metri liniari, iar valoarea totală a investiţiei este de 132.302, 29 lei.
„Conform Studiului de fezabilitate, prin delimitarea liniei de tramvai, se va obţine o viteză medie de exploatare de 13,67 km/h pentru linia 19, 13,80 km/h pentru linia 23, 13,72 km/h pentru linia 27, respectiv o capacitate de transport de 1551 călători/ora şi sens pentru linia 19, 1231 călători/oră şi sens pentru linia 23, 1926 călători/ora şi sens pentru linia 27”, adaugă sursa citată.
Culoare unice au mai fost realizate prin separarea caii de rulare pentru cinci dintre liniile de tramvai cu utilizare intensă: 1, 10, 21, 41, şi 32.