„Ieri a fost ceaţă la Cluj şi zborul Wizzair Cluj-Charleroi a fost anulat, prin urmare şi returul a fost anulat, în condiţiile în care alte companii aeriene au zburat (chiar dacă cu întârzieri). Aeroportul din Cluj nu a fost închis, iar alte curse aeriene au fost redirecţionate la Sibiu sau Târgu Mureş. Din verificările noastre, cursa de Charleroi a fost operată cu avionul care trebuia să vină de la Tel Aviv, dar care a fost redirecţionat la Sibiu, prin urmare avionul de la Sibiu a fost trimis la Liege, pentru că aeroportul Charleroi se închide noaptea. Aşa că au fost strict motive operaţionale pentru aceste zboruri anulate, iar motivele operaţionale cad în sarcina operatorului aerian”, a declarat pentru MEDIAFAX Ramona Colea, director FlightClaim.ro, companie care se ocupă de reclamaţii şi compensaţii pentru zboruri anulate sau întârziate:
„Pasagerii să păstreze chitanţele cu toate cheltuielile şi pot face reclamaţii pentru a fi rambursate cheltuielile şi pentru a primi compensaţia de 250 euro/persoană. O întârziere se justifică, dar nu se justifică anularea cursei, iar dacă motivele au fost operaţionale, legate de faptul că Wizzair nu a avut avioane cu care să opereze zborurile, atunci pasagerii sunt eligibili să primească compensaţia”, a precizat Răzvan Pascu, consultant turism şi acţionar BaniDinCer.ro.
Aproximativ 180 de pasageri sunt blocaţi de 20 ore pe aeroportul din Liege, Belgia, printre aceştia aflându-se şi Laura Codruţa Kovesi. Pasagerii ar fi trebuit să ajungă, încă de joi, la Cluj-Napoca, însă zborul lor a fost anulat.