Prima pagină » Life-Inedit » Cum încearcă Burger King să atragă mai mulţi consumatori: Noul Whopper, o mizerie verde-albăstruie – VIDEO

Cum încearcă Burger King să atragă mai mulţi consumatori: Noul Whopper, o mizerie verde-albăstruie – VIDEO

Gigantul fast-food Burger King a reimaginat un produs emblematic şi a produs o nouă campanie publicitară absolut „dezgustătoare”. Compania încearcă astfel să atragă atenţia asupra eliminării aditivilor şi a altor conservanţi din meniul său, scrie CNN.
Cum încearcă Burger King să atragă mai mulţi consumatori: Noul Whopper, o mizerie verde-albăstruie - VIDEO

Lanţul de fast-food a dezvăluit, miercuri, poze cu noul Whopper, un produs fără conservanţi. În noua campanie publicitară, Whopper este acoperit de mucegai şi poate fi văzut cum putrezeşte, informează CNN.

Efortul neconvenţional de marketing include şi o reclamă televizată care arată un Whopper total natural cum putrezeşte timp de 34 de zile, în timp ce hit-ul „What a Difference A Day Makes”, semnat de Dina Washington, poate fi auzit în fundal. 

Efectele speciale şi coloranţii alimentari, folosiţi de obicei în astfel de campanii, sunt marii absenţi ai reclamei. Până la sfârşitul reclamei de 45 de secunde, nu mai rămâne nimic din Whopper decât o mizerie verde-albăstruie. 

„Bucuria de a nu folosi conservanţi”, apare pe ecran la finalul spot-ului publicitar.