Logitech, companie ce prodoce camere web, tastaturi, mouses, dar şi echipamente şi softuri destinate video-conferinţelor spune că a înregistrat în al patrulea trimestru vânzări în valoare de 709 milioane de dolari. Anul trecut pe acelaşi interval a realizat vânzări de 623 de milioane de dolari.
Pe întreg anul compania a raportat o creştere de 6,7% în vânzări. În luna martie Logitech şi-a redus prespectivele de profit peentru a ţine cont de posibilele întreruperi în lanţul de aprovizionare din cauza crizei provocate de coronavirus. Acum compania şi-a reiterat prognoza de vânzări.
„Coferinţele video, lucrul de la distanţă, crearea şi distribuirea de conţinut împreună cu gamingul sunt tendinţele pe termen lung ce ne conduc afacerea. Pandemia nu a schimbat aceste trenduri, ci le-a accelerat”, a precizat într-un comunicat directorul executiv Bracken Darrell.