Declinul Airbnb are efect de domino asupra afacerilor asemenătoare de la noi din ţară.
„Avem în portofoliu 95 de proprietăţi. Situaţia curentă a lovit din plin tot ceea ce ţine de turism. În momentul de faţă cred că activitatea noastră e la 20%”, spune Camelia Niţă, fondator al unei platforme online de închirieri locuinţe.
Reprezentanţii platformei de închirieri de locuinţe spun că au fost nevoiţi să scadă preţurile într-o încercare firească de a găsi clienţi. Acum, patroni şi angajaţi din turism, trăiesc doar cu speranţa.
„Timid, dar foarte timid, oamenii reîncep să rezerve sau să discute reprogramarea rezervărilor efectuate. Sunt convinsă că sub o formă sau alta, turismul îşi va reveni”, mai spune Camelia Niţă.
Airbnb a pierdut 322 de milioane dolari anul trecut, după ce în 2018 avea 200 milioane de dolari profit.