Prima pagină » Social » Adio programe de training. Firmele au renunţat la investiţiile în angajaţi pe perioada crizei

Adio programe de training. Firmele au renunţat la investiţiile în angajaţi pe perioada crizei

Adio programe de training. Firmele au renunţat la investiţiile în angajaţi pe perioada crizei

Alessia lucrează într-o corporaţie şi spune că înainte de criza COVID-19 angajatorul îi oferea un program de training lunar care dura şi două zile. De când bugetele s-au redus, angajaţii nu mai participă la cursuri de dezvoltare.

Diferit este şi faptul că programele s-au mutat din offline, în online şi, în loc să dureze o zi-două, durează numai două-trei ore.

Piaţa serviciilor de training corporate, teambuilding şi consultanţă era estimată anul trecut la valori cuprinse între 40 şi 50 de milioane de euro. Criza coronavirusului a tăiat însă drastic din veniturile unor firme din acest sector.

”Nu cred că anul acesta o să beneficiem de vreun training! Înţeleg lipsa bugetului. Bineînţeles că între timp ne-am obişnuit şi am reuşit să ne organizăm timpul lucrând de acasă şi aşa mai departe, dar cred că acomodarea asta s-ar fi făcut mult mai repede şi mult mai uşor dacă s-ar fi făcut prin intermediul unor training-uri potrivite.”, a declarat Alessia.

”Primăvara, unde era vârf de sezon pe zona de evenimente era aşa, ca şi cum scazi de la 5-7 evenimente pe lună, la zero! Pe noi ne-a afectat grav! S-au mai scăzut fee-urile, tarifele pentru că, nu mai vorbim de curs de o zi întreagă, vorbim de module de câte două-trei ore.” , a declarat Daniela Irimia, training manager.

Autor: Ana Maria Abăluţă