Tânărul fondator al firmei de design a terminat liceul la Urziceni şi a venit în Bucureşti să facă Arhitectură.
Pentru că facultatea este costisitoare, Cătălin spune că avea nevoie de mai mulţi bani ca să-şi permită un laptop performant şi materiale pentru desen. Aşa s-a angajat într-o patiserie din Capitală ca vânzător.
O poveste nu tocmai romantică, spune el. Munca grea l-a determinat să îşi facă propriul drum mai târziu. Administratorul patiseriei era turc şi avea un prieten care i-a propus lui Cătălin să vândă ceasuri şi accesorii importate din Turcia. Vindea doar pe Instagram şi Facebook. După ce a renunţat la afacerile cu partenerul turc, a ratat promovarea anului universitar. Acum, la 24 de ani, Cătălin este fondatorul propriei afaceri de ceasuri, un brand românesc produs în Urziceni. Spune că a privit criza COVID-19 ca pe o oportunitate care l-a scos în faţă când alte companii îşi închideau afacerile sau tăiau din bugetele de marketing.
Preţurile pornesc de la 550 lei şi ajung la 850 lei pentru ceasurile din ediţia limitată. Următoarea colecţie va aduce preţuri între 850 şi 1.500 lei. Cătălin se aşteaptă la o cifră de afaceri de 35.000 euro până la finalul anului