Prima pagină » Știri externe » Bancherii, exerciţiu de empatie şi susţinere a angajaţilor pentru a face faţă experienţelor negative cauzate de pandemie

Bancherii, exerciţiu de empatie şi susţinere a angajaţilor pentru a face faţă experienţelor negative cauzate de pandemie

Bancherii, exerciţiu de empatie şi susţinere a angajaţilor pentru a face faţă experienţelor negative cauzate de  pandemie

Bancherii cu experienţă au reacţionat la tensiunea acumulată şi au oferit ajutor suplimentar. Au venit cu exemplele personale şi au arătat propriile vulnerabilităţi, titrează Reuters.

„Este normal să te simţi compleşit de ceea ce viaţa aruncă asupra ta şi alor tăi” a scris Susan Revell, vicepreşedintele Bank of New York Mellon din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

Într-o notiţă scrisă de mână, Revell, împreună cu alţi colegi din Bank of New York, au împărtăşit experienţe personale cu cei 48.500 de angajaţi ai instituţiei. Aceasta spune că  jonglează între muncă şi îngrijirea rudelor înaintate în vârstă care au probleme de sănătate.

„Nu poţi turna dintr-o ceaşcă goală”, a spus Revell pentru Reuters. „Dacă nu sunt în formă bună, atunci nu pot să-mi susţin nici familia, nici colegii”.

Acţiunile Susanei Revell i-a încurajat pe colegi. Din Brazilia, până la Hong Kong, aceştia au început să îşi împărtăşească propriile poveşti şi sfaturi.

„Discutarea constantă a acestui subiect ajută la conturarea unui mediu sigur pentru abordarea problemelor”, a mai declarat Helen Cook, directorul de resurse umane al NatWest. Şi la această bancă colegii de pe toate poziţiile şi-au împărtăşit problemele şi s-au sprijinit reciproc.

„Băncile, ca şi alte domenii de lucru, au făcut tot ce au putut pentru a atenua impactul singurătăţii”, a declarat Paul Barrett de la Bank Workers Charity.

Unul dintre cele mai importante mesaje este de a le spune oamenilor că îşi pot lua liber sau să lucreze după un program flexibil. Acest lucru s-a observat că îi linişteşte şi ajută cel mai mult pe angajaţi.