„Din 900 de kilometri pe care administraţia progresistă îi visează în proiecţiile realizate pentru viitor, nu fac nimic. Dacă până acum, măcar pe hârtie, MOLDOVA era traversată de autostrăzi şi drumuri expres, de această dată ministrul Drulă alocă 600 km de vise în Transilvania şi 20 km în Moldova”, afirmă deputatul PSD.
Dintre toate promisiunile, Transilvania urmează să aibă o centură ocolitoare pentru toată regiunea, în vreme ce moldovenii vor beneficia doar de cei 20 km care înconjoară Bacăul, mai spune acesta. „Aceste previziuni habarniste condamnă Moldova la subdezvoltare pentru următoarea jumătate de secol”, reclamă parlamentarul, vicepreşedinte al Comisiei de Transporturi din Camera Deputaţilor.
Marian Mina acuză faptul că viaţa românilor din Transilvania va fi altfel decât cea a românilor din Moldova, deşi realitatea este aceeaşi şi la Sibiu şi la Vaslui. Nu numai Moldova este defavorizată de viziunile fantasmagorice ale lui Drulă despre transporturi, ci şi Dobrogea, care rămâne în afara ariei de dezvoltare.
„Sibiul lui Iohannis urmează să fie încadrat corespunzător de două autostrăzi care să asigure alunecarea spre pârtie a preşedintelui. În acest timp, la Tecuci, Vaslui sau Bârlad poporul urmează să se înghesuie pe o singură bandă”, critică Mina coaliţia de guvernare.
Potrivit social-democratului, în ceea ce priveşte legătura dintre Transilvania şi Muntenia, autostrada PLOIEŞTI-BRAŞOV urmează să întârzie cel puţin 7 ani, pentru că Drulă a condiţionat realizarea ei de săparea unui tunel.
„Oltenia, a doua cea mai #săracă zonă a României şi capitala Olteniei, CRAIOVA, sunt văduvite de investiţii prin ignoranţa infatuată a aceleiaşi „drule” care nu doreşte să dezvolte infrastructura în partea de sud a României.
Actualul guvern este în totalitatea sa #inconştient, dacă lasă sumele exorbitante din PNRR să fie gestionate de un manager care nu poate să cuprindă nici măcar cu mintea proiecte de o asemenea anvergură. Drulă este un programator care a ajuns în mod eronat să numere miliardele necesare dezvoltării #infrastructurii din România”, concluzionează deputatul PSD.