Prima pagină » Social » Campania îndrăzneaţă a unui studio de videochat: „Ai 30 de ani şi n-ai făcut milionu’? Schimba-ţi job-ul”/ Capitala a fost împânzită de astfel de anunţuri

Campania îndrăzneaţă a unui studio de videochat: „Ai 30 de ani şi n-ai făcut milionu’? Schimba-ţi job-ul”/ Capitala a fost împânzită de astfel de anunţuri

Campania îndrăzneaţă a unui studio de videochat: „Ai 30 de ani şi n-ai făcut milionu’? Schimba-ţi job-ul”/ Capitala a fost împânzită de astfel de anunţuri
Anamaria Abaluta
28 apr. 2021, 01:38, Social

„Ai 30 de ani şi n-ai făcut milionu’? Schimbă-ţi job-ul” sau „Adidaşii tăi au patru dungi? Schimbă-ţi job-ul”. Aşa încearcă un studio să te facă să intri în lumea prosperă a videochat-ului. Dacă dai o tură prin centrul Bucureştiului o să vezi reclamele îndrăzneţe atârnate de fiecare stâlp. Şi desigur, alături de mesaj, stă ţeapănă o figură bine-cunoscută prin România: Bianca Drăguşanu.

Bogdan Naumovici este unul dintre numele puternice din publicitate. În ’97 a devenit copywriter la o agenţie de publicitate, ca peste aproape zece ani să îşi deschidă propria agenţie. Mai ştii reclama cu “ăla mic de respiră greu?” El şi-a pus semnătura pe ea. Iată ce părere are despre campania „de milioane” care a împânzit centrul Capitalei.

BOGDAN NAUMOVICI, expert în publicitate: Mă, nu e o campanie atât de rea! Nu-mi imaginez că e o meserie de vocaţie aşa. Adică te duci să faci nişte bani, nu este „vreau să fac videochat, sunt pasionată de videochat”. Şi atunci mesajele din campanie despre asta vorbesc, despre făcut bani. O zic cumva într-un ton puţin amuzant, puţin umoristic. Ceea ce nu cred că e greşit deloc. Adică dacă tot e să vorbeşti de un subiect să îi zic aşa delicat, cum îl vede lumea, delicat, umorul nu e deloc o modalitate rea de a vorbi despre subiecte de genul ăsta.