Cu un corp didactic format din profesori ai facultăţii şi profesionişti ai domeniului modei şi publicităţii ca: Matei Corvin (creator de modă), Corina Băcanu (influencer şi Creative Director) sau Bogdan Lascăr (pictor) etc., coordonatorul masteratului, lect. univ. dr. Dan Podaru susţine că masteratul „vine în întâmpinarea studenţilor şi tinerilor în general cu o abordare teoretică solidă, dinamică şi răspunde nevoilor actuale de înţelegere şi cercetare impuse de societatea contemporană şi cerinţelor ei”.
Pentru programele „Jurnalism Tematic” şi „Modă, Publicitate, Consum”, procesul de selecţie a candidaţilor va consta în:
În urma parcurgerii programelor de învăţământ oferite de FJSC, studenţii pot pătrunde în piaţa muncii abordând numeroase oportunităţi de carieră, precum: jurnalişti de presă scrisă şi online, jurnalişti de radio şi de televiziune, redactori, reporteri, editori, corespondenţi de presă, specialişti în publicitate şi marketing, copywriter, art directori, specialişti în Relaţii Publice, organizatori de evenimente, purtători de cuvânt, producători audio-video.
Mai multe detalii vor fi disponibile pe site-ul FJSC.