Michal Dworczyk a spus că, deşi 69% dintre polonezi au declarat că vor să se vaccineze împotriva coronavirusului, cea mai mare provocare este să se asigure că aceştia o fac.
„Mai desfăşurăm o campanie publicitară … avem sportivi implicaţi, avem actori implicaţi, influenceri implicaţi”, a declarat Dworczyk într-o conferinţă de presă.
„Alături de aceste forme tradiţionale adăugăm această propunere suplimentară”, adăugat acesta.
Competiţia se va desfăşura cu ajutorul companiilor de stat şi a operatorului de loterie Totalizator Sportowy.
Fiecare a 2000-a persoană care participă la loterie va câştiga 500 de zloţi, doi participanţi câştigând un milion de zloţi şi o maşină hibridă.
Municipalităţile vor fi, de asemenea, încurajate să concureze pentru a obţine cele mai ridicate rate de vaccinare, primele 500 care ating o rată de 75% fiind recompensate cu 100.000 de zloti.