Prima pagină » Comunicate » Narada şi industria IT fac o mutare decisivă pentru educaţie

Narada şi industria IT fac o mutare decisivă pentru educaţie

Chess4Education - bazele transformării accelerate a educaţiei se pun pe tabla de şah
Narada şi industria IT fac o mutare decisivă pentru educaţie

Chess4Education este deja la a doua ediţie.

Anul trecut, au fost donaţi pentru educaţie 40.000 de euro.

În timp, organizatorii doresc să-l transforme în cel mai mare turneu de şah din România, cu impact în educaţie.

Chess4Education, turneul de şah organizat de Narada împreună cu lideri ai industriei IT, a ajuns anul acesta la cea de-a doua ediţie. După ce în 2020 industria IT a dat bătălia pentru educaţie pe tabla de şah şi a strâns 40.000 de euro în doar 3 săptămâni, anul acesta, pe 11 decembrie, liderii din IT se aşază iarăşi la masa de şah, cu o nouă provocare în faţă. Dacă anul trecut 245 de copii şi profesorii lor de la şcoala din Curcani au primit tehnologia necesară şcolii online, turneul de anul acesta este văzut ca un program antreprenorial de transformare accelerată a educaţiei. Narada împreună cu liderii industriei IT şi prietenii ei îşi propun să facă mutarea decisivă pe tabla de şah în ce priveşte modernizarea educaţiei româneşti şi aducerea ei la standardele secolului 21. Aceasta înseamnă concret nu numai investiţii în tehnologii pentru educaţie, dar mai ales în programe de perfecţionare pentru profesori, astfel încât să lucreze eficient cu copiii din mediile vulnerabile şi mai ales cu cei cu nevoi speciale. Miza partidelor de şah din turneul Chess4Education este transformarea şcolii din Curcani într-un model de succes, care apoi să fie multiplicat la cât mai multe instituţii de învăţământ din ţară. Iar în această competiţie pentru o educaţie de secol 21, oricine se poate alătura antreprenorilor din IT, fie ca participant la turneu, fie ca simplu donator, iubitor al sportului minţii.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de Fabrica de PR

Citeşte comunicatul în întregime la adresa: http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15607