Prima pagină » Comunicate » SECOM® lansează o nouă platformă de comunicare: GRIJULIUL DIN TINE

SECOM® lansează o nouă platformă de comunicare: GRIJULIUL DIN TINE

SECOM® lansează o nouă platformă de comunicare: GRIJULIUL DIN TINE
SECOM® lansează o nouă platformă de comunicare: GRIJULIUL DIN TINE
Cosmin Pirv
14 feb. 2022, 18:55, Comunicate

Secom®, brand de referinţă pe piaţa de suplimente alimentare din România, lansează GRIJULIUL DIN TINE – o nouă platformă creativă de comunicare, prin care invită oamenii la prevenţie şi îi încurajează să aibă o atitudine mai empatică faţă de propriul organism – inclusiv prin consumul informat de suplimente alimentare – pentru a avea un stil de viaţă sănătos.

Conceptul creativ şi strategia de comunicare sunt semnate de Next Advertising şi beneficiază deja de promovare integrată în TV, radio, digital media pentru produsele de imunitate din portofoliul Secom®, respectiv Vitamin C 1000mg (adulţi) 30cps, Immuno C with Zinc and Vitamin D3 şi Vitamin D3 2000UI 30cps. Platforma de comunicare va rula pe tot parcursul anului 2022.

“Insight-ul în jurul căruia a fost construită campania Secom® a plecat de la faptul că în fiecare dintre noi se găseşte o “voce” care ne ghidează în toate deciziile pe care urmează să le luăm. Grijuliul Secom® este Grijuliul din tine, acea bucată din personalitatea fiecăruia care îţi vrea binele şi de aceea intervine în situaţii cu miză şi te sfătuieşte când e vorba de ceva serios – aşa cum este sănătatea ta. Este mereu undeva în mintea ta, gata să îţi reamintească să te îmbraci potrivit vremii de afară sau să îţi iei vitaminele, ba chiar şi cum să le alegi pe cele mai eficiente, ca să rămâi bine şi să te poţi bucura la maximum de fiecare zi.“ spune Cezar Panait, Group Creative Director Next Advertising.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de SECOM PRODUCTIE SERVICII SRL

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=15924