Prima pagină » Social » Jubileul Reginei va fi plin de reclame, de la bănci la companii de ciocolată

Jubileul Reginei va fi plin de reclame, de la bănci la companii de ciocolată

Lloyds, McDonald's şi Burberry sunt printre sponsorii momentului. Jubileul Elisabetei a II-a va fi (de asemenea) o sărbătoare de afaceri, cu logo-uri prestigioase. Nu degeaba, Napoleon i-a numit pe englezi drept „popor de negustori”.
Jubileul Reginei va fi plin de reclame, de la bănci la companii de ciocolată
Daniel Contescu
15 feb. 2022, 16:04, Social

Bănci, giganţi de ciocolată, şampanie şi burgeri. Jubileul Reginei va fi o aventură cu multe logo-uri şi cu multe zerouri. Un compromis între tradiţie şi caracterul practic al momentului.

Pe măsură ce luna iunie se apropie, iar marile sărbători programate pentru punctul culminant al Jubileului de platină al Elisabetei a II-a, Charlie Nunn, CEO al Lloyds banking Group, anunţă parteneriatul cu Regina.

Lloyds este, de fapt, primul partener Nu este singurul sponsor „stelar” deja identificat de organizatorii Platinum Jubilee Pageant: parada care pe 5 iunie va călători prin Londra, pentru a o sărbători pe Regina Elisabeta.

BBC, serviciul public de televiziune britanic, va difuza evenimentul. Printre sponsori, şi Cadbury, marca istorică britanică de ciocolată, deţinătoare a unui Royal Warrant de peste 167 de ani.

Printre sponsorii „petrecerii” în cinstea reginei se vor număra branduri de modă prin excelenţă britanice precum Burberry şi branduri de bijuterii precum Boodles, ori branduri globale (ex Moet & Chandon).

Şi, din nou, M&S, St James’s House, Air Partner, Bloomberg, Cadogan, Endava, Fortnum & Mason, McDonald’s, Meta, Sotheby’s, Waitrose & John Lewis şi Whispering Angel.