Gadgetul este disponibil în Franţa şi în SUA, unde legile sunt mai permisive în ceea ce priveşte utilizarea dronelor decât în Marea Britanie.
Acest lucru vine în contextul în care mai mulţi giganţi din domeniul social media îşi intensifică oferta de hardware şi de realitate augmentată (AR).
Pixy funcţionează pe cont propriu, realizând înregistrări video în timp ce zboară, care sunt apoi transferate şi salvate în mod wireless în aplicaţie. La finalul zborului, drona selfie aterizează în palmă, potrivit
BBC.
În 2016, Snap a lansat ochelarii cu cameră, vânduţi sub numele de Spectacles – care au dezvoltat şi mai mult experienţa imersivă de realitate augmentată.
CEO-ul Snapchat, Evan Spiegel, a prezis că Spectacles va fi într-o zi la fel de omniprezent ca şi telefoanele mobile – dar compania a pierdut aproape 40 de milioane de dolari cu acest dispozitiv în 2017 „în principal în legătură cu rezervele de inventar în exces şi taxele de anulare a angajamentelor de achiziţie a inventarului”
De atunci, compania a lansat o versiune AR actualizată a Spectacles, dar nu sunt încă în vânzare.
Lansarea lui Pixy vine în contextul în care Meta îşi deschide primul magazin de hardware pentru a prezenta dispozitive de la Facebook şi de la alte mari companii de tehnologie.
Deşi Snapchat nu beneficiază de acelaşi nivel de atenţie ca alte reţele de socializare, precum Facebook sau Twitter, rămâne extrem de popular.
Snapchat are 300 de milioane de utilizatori activi zilnic în întreaga lume, potrivit companiei. De asemenea, aceasta susţine că ajunge la peste 75% dintre cei cu vârste cuprinse între 13 şi 34 de ani din peste 20 de ţări.