Prima pagină » Comunicate » Air France KLM şi Insighton Digital – un nou parteneriat în marketing şi comunicare

Air France KLM şi Insighton Digital – un nou parteneriat în marketing şi comunicare

Air France KLM şi Insighton Digital – un nou parteneriat în marketing şi comunicare

Air France KLM România anunţă inceperea colaborării pe zona de marketing şi comunicare cu Nicoleta Mocranschi, ex-Marketing & Communication Manager al grupului în România, în prezent fondator al companiei Insighton Digital.

Insighton Digital se va concentra pe promovarea grupului Air France KLM ca lider în ceea ce priveşte traficul internaţional de pasageri cu plecare din Europa, a programului de fidelitate Flying Blue şi a tuturor acţiunilor iniţiate de cele două companii la nivel global în materie de sustenabilitate, respectiv reducerea emisiilor de CO₂.

“Ne bucurăm să începem o colaborare cu Nicoleta Mocranschi – Insighton Digital. Nicoleta are o experienţă amplă ca specialist în marketing în domeniul transportului aerian precum şi în domeniul comunicării şi a fost dedicată companiei mai bine de 8 ani, punând pasiune şi dăruire în acţiunile sale. Din rolul actual, va coordona activitatea de comunicare a Air France KLM la nivel local, construită în linie cu viziunea companiilor mamă şi va consolida în continuare prezenţa grupului în România” – declară Răzvan Răduţ, Country Sales Manager pentru Air France KLM România, Bulgaria si Republica Moldova.

 

Comunicat de presă furnizat şi asumat de Mediafax

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=16211