Activision promovează diversitatea rasială şi sexuală printr-un videoclip captivant cu titlul „Squad Up”, plin de celebrităţi care se pregătesc să debarce pe un câmp de luptă, într-un nou război.
Doar că acest război este unul digital – este vorba de noul joc MODERN WARFARE 2.
Potrivit lui Dotesports, în videoclipul de promovare îşi fac apariţia următorii:
Şi-au făcut apariţia şi jucătorii FaZe Booya, FaZe Jsmooth, FaZe Santana, FaZe Swagg şi Gotaga.
Activision promite noi inovaţii în joc, manevrare complet nouă a armelor şi Inteligenţă Artificială avansată, plus o campanie globală care este disponibilă jucătorilor care au precomandat jocul cu o săptămână înainte de lansare, lupte multiplayer captivante şi operaţiuni speciale bazate pe naraţiuni.
Jucătorii sunt aruncaţi într-un conflict global fără precedent, care prezintă revenirea operatorilor emblematici din Task Force 141.
Infinity Ward le oferă fanilor un gameplay de ultimă generaţie, cu o manevrare complet nouă a armelor, un nou Gunsmith şi o suită de alte mecanici de gameplay şi inovaţii grafice care ridică franciza la noi culmi.
Modern Warfare II se va conecta în curând cu WarzoneTM 2.0. Bine aţi venit în TASK FORCE 141, alături de Căpitanul Price, sergentul „Soap”MacTavish, Kyle „Gaz” Garrick şi Simon „Ghost” Riley.